Prime rozważa zwrócenie nadawcy jednej ze swoich najstarszych relacji. Jej operator, Amazon, w tajemnicy planuje przyszłość bez usług pocztowych.
Według poczta w WaszyngtonieAmazon planuje odebrać miliardy paczek dostarczanych za pośrednictwem poczty amerykańskiej do końca 2026 r., kiedy wygaśnie jego obecna umowa. I Dla USPS, która w ubiegłym roku straciła 9,5 miliarda dolarów przy przychodach na poziomie około 80,5 miliarda dolarów, oddzielenie może oznaczać więcej cięć niż cięć.
Zdolność Amazona do zareagowania na ten ruch nie wzięła się znikąd. Firma w tajemnicy buduje cienistą usługę pocztową, która do 2024 r. będzie dostarczać w Stanach Zjednoczonych 6,3 miliarda paczek rocznie, co zbliży się do 6,9 miliarda przesyłek USPS. Indeks kurierski Pitney Bowes. Oznacza to, że Amazon będzie miał około 28% wolumenu przesyłek w USA w porównaniu z 31% w przypadku USPS, a jeśli wzrost będzie się utrzymywał, Amazon będzie nadal na dobrej drodze do wyprzedzenia przewoźników rządowych do 2028 r.
I wygląda na to, że wzrosty będą kontynuowane. Firma inwestuje miliardy dolarów, aby potroić swoją sieć dostaw tego samego i następnego dnia do 2026 r., dodając ponad 200 stacji dostaw i zwiększając lokalne możliwości dostaw, aby objąć 13 000 kodów pocztowych i ponad 1 miliard dodatkowych paczek rocznie. Nowa umowa na dostawy z FedEx zostaje zawarta zaledwie kilka miesięcy po ogłoszeniu przez firmę UPS, że zmniejszy swoją ekspozycję na Amazon. Jedyne, na co Amazon musi zwrócić uwagę, to przewoźnicy rządowi, którzy nauczyli kupujących myśleć o dwudniowej wysyłce jako o prawie podstawowym.
Co więc dokładnie robi USPS dla firmy, która ma już samoloty, centra sortowania i uśmiechnięte niebieskie samochody dostawcze? Poczta zajmuje się przenoszeniem ciężkich ładunków. Dzięki Parcel Select przewoźnicy masowi, tacy jak Amazon, wpychają wstępnie posortowane paczki głęboko do swoich sieci, zlecając mozolną pracę od drzwi do drzwi lokalnym przewoźnikom. USPS opisuje ten produkt jako opcję dotyczącą udziału w pracy ze zniżką dla głównych przewoźników pocztowych. W biuletynach firmowych znajduje się pogląd, że USPS jest jedynym przewoźnikiem, który lata wszędzie sześć dni w tygodniu, zwłaszcza na obszarach pozametropolitalnych i na obszarach wiejskich, i dlatego inni przewoźnicy polegają na USPS w przypadku „ostatniej mili”.
Teraz USPS chce przestać zachowywać się jak szyty na miarę pomocnik Amazona zajmujący się rabatami. Zgodnie z nową „demokratyzowaną” strategią ogłoszoną przez „Washington Post” poczta wycofuje się z tego uprzejmego traktowania i przenosi dużych klientów na bardziej otwarte umowy aukcyjne na produkty takie jak Parcel Select.
Przewoźnicy rządowi są zajęci próbą osiągnięcia zysku, koncentrując się bardziej na paczkach, w obliczu ciągłego spadku wolumenu przesyłek pocztowych. Jest jeszcze miejsce na paczkę. List ma obowiązek prawny i jest opatrzony pieczęcią. wśród nich Najnowszy raport księgowypoczta zgłosiła niższe niż oczekiwano przychody z przesyłek, a spółka USPS w dalszym ciągu traci pieniądze, mimo że zebrała więcej pieniędzy dzięki nowym produktom, takim jak Ground Advantage i serii podwyżek cen. Roczne straty netto w dalszym ciągu oscylują wokół 9–9,5 miliarda dolarów, a skumulowane straty od 2007 roku przekraczają 100 miliardów dolarów.
Zaledwie kilka lat po tym, jak Kongres zatwierdził pomoc finansową o wartości ponad 100 miliardów dolarów na stabilizację USPS, grupy branżowe i prawodawcy już planują, jak wyglądałaby druga runda pomocy dla USPS, donosi „The Washington Post”.
Jeśli Amazon faktycznie wystartuje w 2026 r., najszybciej zmieni się instalacja wodno-kanalizacyjna w tle. Jeśli Amazon miałby przestać wynajmować usługę Universal Reach od USPS, firma mogłaby wybrać między większymi wydatkami na obsługę własnych, rzadkich tras, płaceniem wyższych stawek firmom UPS i FedEx lub cichym ograniczeniem hojności Tomorrow Arrival w przypadku niektórych kodów pocztowych.