w tej historii
Amazonka(AMZN+1,75%) robi duży zakład podstawowe rzeczy w niskiej cenie – i to wyraźnie procentuje.
Gigant handlu elektronicznego stwierdził, że zwiększa koncentrację na produktach codziennego użytku w takich kategoriach, jak zdrowie, uroda i artykuły spożywcze, jednocześnie przyspieszając wzrost. prędkość wysyłki Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów.
„Nadal obniżamy nasze ceny i szybciej wysyłamy produkty” – powiedział dyrektor generalny Amazona, Andy Jassy, podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników 31 października. To wzrost naszych przychodów. ”
Wygląda na to, że jest tu wielu kupujących Amazonka Dyrektor finansowy Amazona, Brian Olsavsky, powiedział, że sprzedaż podstawowych towarów rośnie o 50% szybciej niż w przypadku innych kategorii produktów.
Te niedrogie artykuły pierwszej potrzeby świetnie się sprzedają kierowcawyjaśnił Olsawski. „Kiedy klienci kupują od nas tego typu produkty, budują większe wózki, częściej robią zakupy i wydają więcej na Amazon”.
Ale Olsavsky podkreślił także kluczowe wyzwanie: „Bardzo trudno jest obniżyć ceny, a jednocześnie zachować rentowność”. Chociaż oferowanie produktów po obniżonych cenach jest teoretycznie łatwe, prawdziwym wyzwaniem jest znalezienie sposobu na oferowanie ich w sposób, który ma sens ekonomiczny dla Twojej firmy.
Najnowsza wersja Amazona główny dzień I dzień targowy Podkreśl zapotrzebowanie na rabaty. Przy sprzedaży wartej miliardy dolarów jasne jest, że konsumenci szukają jeszcze większych rabatów.
Mimo to wzrost liczby członków Prime spowalnia. Pomaga to wyjaśnić, dlaczego Amazon wzbogaca swoje oferty o dodatkowe korzyści, takie jak nieograniczona dostawa artykułów spożywczych do Whole Foods Market. Amazonka świeżai lokalnych partnerów spożywczych za jedyne 9,99 USD miesięcznie. Ponadto Amazon twierdzi, że planuje zaoferować najszybsze w historii prędkości członkom Prime na całym świecie. Wydany we wrześniu, smak, budżetowe linie spożywcze mające na celu przyciągnięcie kupujący świadomy ceny.
Konsumenci będą to robić nadal ostrożny Jeśli chodzi o ich wydatki, Amazon skupia się na tanie produkty Zdobądź przewagę nad konkurentami takimi jak Target (biletu lotniczego+2,55%), Walmart (WMT+0,64%) i dyskontowa sieć spożywcza Aldi konkurują w obniżaniu cen w odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje zakupowe.