w tej historii
Wielu dyrektorów linii lotniczych otwarcie podekscytowany Jeśli chodzi o to, co według nich szykuje nadchodząca administracja Trumpa, łupy nie będą rozdzielone równomiernie. niemieckiego banku (D.B.+1,41%) Naszym zdaniem jasne jest, że zyski branży skupią się w pierwszym roku drugiej administracji Trumpa.
Analitycy banku stwierdzili: „Nasze wymagania inwestycyjne na rok 2025 skupiają się na liderach branży, czyli liniach lotniczych, które generują większość zysków branży: wielkiej trójce: American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines”. wymóg posiadania w 2024 r.” – stwierdził w nocie badawczej skierowanej do klientów. W szczególności Deutsche oczekuje, że w przyszłym roku ten triumwirat pochłonie 90% zysków branży.
tył Tak zwany kryzys „pojemnościowy”. Wiele osób w tej branży odczuwa potrzebę dostosowania rozkładów lotów ze względu na brak miejsc na lotach. dofinansować przejazd. Ponadto firmy takie jak Southwest Airlines konkurowały o udział w rynku tanimi lotami. (Miłość-0,68%)Frontier Airlines, Spirit Airlines, robiąc obrót Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości lotów, aby służyć naszym dochodowym klientom.
Niestety, łatwiej powiedzieć, niż zrobić, odchodząc od modelu biznesowego, który opiera się na niskich cenach. Spirit Airlines posuwają się naprzód poprzez postępowanie upadłościoweI Southwest Airlines musiały to zrobić. zrezygnować z funkcji dyrektora Jeden z aktywistycznych funduszy hedgingowych stwierdził, że strategia naprawy nie przebiega wystarczająco szybko.
„Mówiąc najprościej, powiedzieliśmy, że oferta tanich linii lotniczych jest nadpodaż, a jednym z najbardziej prawdopodobnych skutków tej sytuacji jest zniszczenie kapitału” – stwierdził Deutsche Bank, odnosząc się do ubiegłorocznego stanowiska branży Ta. „Dwanaście miesięcy później wyniki finansowe wielu firm potwierdzają naszą opinię”.
Spirit ogłosił upadłość przede wszystkim w związku z fuzją z JetBlue Airways. (JBLU-1,73%) Kolejne nieudane połączenie zrobił Jeśli uda im się jakoś przetrwać, oczekuje się, że poza największymi graczami w branży pojawią się pozytywne wiadomości. linie lotnicze z Alaski (ale-0,99%) jakoś Udana integracja z Hawaiian AirlinesA ta inwestycja może szybko się zwrócić.
Analitycy Deutsche stwierdzili: „Oczekuje się, że zmiana sytuacji w Hawaiian spowoduje wzrost zysków znacznie szybszy niż zwykle oczekiwano w przypadku fuzji linii lotniczych i na wyższym poziomie niż wcześniej oczekiwano, co czyni tę inwestycję znaczącą dla Alaska Airlines”. Moment nie mógł być inny. było lepiej.”