Z tą historią

Główne amerykańskie linie lotnicze zmagają się z turbulencjami nie tylko w powietrzu, ale także w perspektywie finansowych.

Fala raportu o przychodach wiosennych wyjaśniła jedno. Sektor walczy gwałtownie jako taryfy, inflacja i wstrząsanie popytem konsumentów zmusza przemyślenie oczekiwań w 2025 r. Luksusowi turyści wciąż starają się, ale ulotki wrażliwe na ceny? Niewiele.

Wytyczne są oparte na

American Airlines (Aal)) Zgłoszono W pierwszym kwartale spółka skorygowała stratę w wysokości 0,59 USD na akcję o przychodach w wysokości 12,55 mld USD i wytyczne dotyczące całkowitego roku. Przestępcy: „bezprecedensowa niepewność” polityki handlowej i warunków makroekonomicznych. Krajowy zapotrzebowanie na wypoczynek, podstawowe źródło dochodów, było hitem.

„Kiedy weszliśmy do lutowego przedziału czasowego, krajowe wycieczki wypoczynkowe znacznie spadły”, powiedział CNBC dyrektor generalny Robert Isom. (CMCSA))Pamiętaj, że wrażliwi na ceny podróżni cofają się. W przeciwieństwie do tego, podróże premium i korporacyjne są stabilne.

„Nie ma sposobu, aby dokładnie przewidzieć, dokąd zmierza zapotrzebowanie”, powiedział Isom, który kadruje go jako zbyt niejasny, aby określić ilościowo perspektywę.

Wzrost Delta zwalnia pomimo zysków

delta (Dal)) Wycofał także swoją prognozę na 2025 r., Nawet jeśli zgłosiła zyski w wysokości 240 mln USD i wzrost przychodów w wysokości 6% rok do roku. Chociaż wspierane są składki i popyt korporacyjny, ostrzegał, że szerszy wzrost jest stagnacyjny pod ciężarem taryf i zmienności gospodarczej.

Dyrektor generalny Ed Bastian powiedział, że linie lotnicze podwajają „dyscyplinę kosztów i optymalizację sieci” i „dostosowywanie zdolności w razie potrzeby” w zależności od warunków zmiany.

Southwest i Alaska idą w ich ślady

Southwest Airlines (Luv)) Wyciągnąłem to Wskazówki dla zarówno 2025, jak i 2026 r. W środę po zgłoszeniu skorygowanej straty w pierwszym kwartale w wysokości 0,13 USD na akcję. Przychody wzrosły o 10,9%, ale oprócz rosnących kosztów pracy i konserwacji rezerwacja miękkości była ciężka w wynikach. Southwest powołuje się na „ciągłą niepewność”, która znacznie zmniejszyła zdolność drugiego kwartału, opóźniła zatrudnienie i doprowadziła do wojny handlowej USA-Chiny.

Grupa Alaska Airlines (Alk))zarejestrował stratę w pierwszym kwartale w wysokości 166 milionów dolarów i podobnie wyeliminował prognozy. Mimo to oznaczało jeden jasny punkt. Przychody z premii wzrosły o 10% rok do roku.

JetBlue może być

Jet Blue (JBlu)) Chociaż nie zgłoszono jeszcze (przychody są dopiero 29 kwietnia), przewoźnicy zrewidowali już swój cel pojemności pierwszego kwartału, potępili pogodę i miękki popyt. Nie przyciągało to przez cały rok, ale inwestorzy uważnie przyglądają się.

Duży obraz: Widoczność maleje

Podsumowując, aktualizacje oznaczają reset w całym sektorze. Prognozy są wyrzucane za burtę, a widoczność szybko się zwęża. Linie lotnicze obniżają koszty, zdolności i oczekiwania, ponieważ napięcia handlowe wysysają wrażliwe na cenę konsumentów i decydentów latających w szeregach.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj