Z tą historią

YouTube (Googl+0,28%)) Lepsze niż oba Disney (dis+0,55%)) i Netflix (NFLX-0,31%)) Według analityków z Wall Street Disney może ponownie zarobić pieniądze, mając całkowitą część publiczności telewizyjnej w zeszłym miesiącu.

Usługa przesyłania strumieniowego dla rodziców Google „oficjalnie ukoronowała nowego króla wszystkich mediów”, napisał w poniedziałek analityk Moffettnathanson, Michael Nathanson. Hollywood Reporter.

W 2024 r. YouTube wygenerował przychody 54,2 miliarda dolarów, co czyni go drugą co do wielkości firmą medialną. Wykluczając działy parków i doświadczeń, Przychody z mediów Disneya wyniosły 59,7 miliarda dolarów. Warner Bros Discovery (WBD+2,36%)) A potem podążał za Netflix, z których każdy przyniósł około 39 miliardów dolarów.

Wzrost rankingów na YouTube wynika z tradycyjnych firm medialnych, które kontynuują poruszanie się po zmianie w kierunku streamingu. Nathanson podkreślił kluczowe obszary, w których YouTube wyróżnia się, takie jak zaangażowanie, reklama i subskrypcja.

Reklamy są największym producentem pieniędzy na YouTube, z przychodami przekraczającymi 36 miliardów dolarów w 2024 roku. Istnieje coraz więcej firm subskrypcyjnych, które obejmują bilety YouTube, Music Music i NFL Sunday. YouTube TV jest na dobrej drodze, aby stać się jednym z największych dostawców telewizji płatnej w Stanach Zjednoczonych

Luty, YouTube przewyższył oba Disney Według dystrybutora medialnego Nielsen 2025 dystrybutora mediów, platformy strumieniowe i kanały nadawcze wzrosły o 2% do rekordowego 11,6% na najwyższym poziomie w historii.

Natomiast Disney, który obsługuje usługi Disney+, Hulu i ESPN+, po raz trzeci stracił swoje najwyższe miejsce, odkąd Nielsen wprowadził raport w 2023 r., Tracąc swój udział o 2% punktów i przegrywając 10%.

YouTube rozszerza się również na ekrany inne niż komputery. Od lutego 2023 r. Czas spędzony na oglądaniu usługi w telewizji wzrosła o 53%. Starsi widzowie prowadzili wiele z tego wzrostu, a czas oglądania dorosłych w ciągu ostatnich dwóch lat prawie się podwoił.

Source link