w tej historii
Przez lata armia amerykańska wydała miliony dolarów na rozwój tego przedmiotu. To Miał super tajny samolot szpiegowski.próbowałem trenuj delfiny do walki pod wodą A nawet miał kilka sprytnych pomysłów, jak np Opracowanie latającego lotniskowca. Ale jednym z najlepszych pomysłów może być ten absurdalny pociąg śnieżny przeznaczony do podboju Bieguna Północnego.
W latach pięćdziesiątych wojsko amerykańskie opracowywało kilka eksperymentalnych samolotów, przede wszystkim nowy typ samolotu, który mógł przewozić duże ładunki po nierównych, nielicznych lub nieistniejących drogach. Był to pociąg drogowy. Ten eksperymentalny statek Zawiera najdłuższy pojazd w historiigrunt Pociąg zbudowany w celu uzupełnienia silosów nuklearnych A to jest pociąg śnieżny LCC-1.
LCC-1 został zaprojektowany do pracy w najtrudniejszych warunkach i został dostarczony do nas po raz pierwszy. Przyciąganie uwagi dzięki utalentowanemu YouTuberowi Callumowizyskał sławę, odkrywając kilka bardzo imponujących zapomnianych maszyn.
LCC-1, czyli Logistics Cargo Carrier Number One, został opracowany przez armię amerykańską we współpracy z LeTourneau, producentem ciężkiego sprzętu z Teksasu. Calum wyjaśnił w niedawnym przesłaniu. Z przodu zamontowano ogromny silnik z podgrzewaną powierzchnią dla operatora oraz silnik wysokoprężny o mocy 600 koni mechanicznych potrzebny do ciągnięcia dużych zapasów wojskowych.
Dzięki tej jednostce napędowej Sno-Train mógł ciągnąć trzy przyczepy, które można było ustawić razem. Około 45 ton sprzętu wojskowego. To całkiem imponujący zaciąg, ale nie tak imponujący jak gigantyczne koła, na których poruszało się to coś.
Sno-Train jeździł na naprawdę ogromnych, niestandardowych oponach Firestone, zaprojektowanych z myślą o dobrym rozkładzie masy na oblodzonych drogach. Według Overland Trainw pojeździe zastosowano opony Firestone 120x48x68. Miał więc ponad 10 stóp wysokości i 4 stopy szerokości. Te gigantyczne koła Zamrożone odpady na GrenlandiiLCC-1 służy armii amerykańskiej od 1956 roku.
LCC-1 to trzeci pociąg lądowy, który Callum badał na swoim kanale, ale nazywa go najbardziej udanym pociągiem swoich czasów, ponieważ naprawdę udowodnił swoją wartość przez lata służby Masu.
to było często używany do transportu ładunków Sno-Train został przetransportowany do Camp Century, arktycznej stacji badawczej obsługiwanej przez Stany Zjednoczone do 1967 roku. Sno-Train działał również na Alasce i był używany do zasilania sieci wczesnego ostrzegania składającej się z detektorów radarowych obejmującej Kanadę i Stany Zjednoczone.

Mówi się, że dzięki swoim wytrzymałym funkcjom ta ogromna maszyna uratowała komuś życie podczas burzy i zapewniła dziecku choremu na zapalenie wyrostka robaczkowego jedyną drogę do szpitala. Możliwość dojazdu wszędzie oznaczała, że na pociąg Sno był popyt. Uratuj kolejny gigantyczny pociąg naziemny Ten utknął na biegunie północnym na początku lat 60-tych. Co za maszyna!
Jednak cały ten talent terenowy nie wystarczył, aby utrzymać Sno-Train w służbie i zaprzestał on działalności w 1962 roku. Dziś pozostałości Sno-Train można zobaczyć w następujących lokalizacjach: Muzeum Transportu w Jukonie Przetrwał w Whitehorse w Jukonie wraz z kilkoma przyczepami z oryginalnymi 3-metrowymi oponami. To niezła witryna.