aktualizacja: Boeing dostarczył najmniejszą liczbę samolotów od lat – odbudowa po strajku zajmie tygodnie
Boeinga (BA) planuje zwolnić 10% swojej siły roboczej na całym świecie. Pomimo strajku mechaników firmy Skończono w zeszłym tygodniudąży do redukcji kosztów w obliczu ogromnych strat finansowych.
Według Reuters, Stowarzyszenie Pracowników Inżynierii Przemysłu Lotniczego, związek reprezentujący inżynierów Boeinga, Otrzymałem telefon od Boeinga. W najbliższy piątek członkowie otrzymają 60-dniowe wypowiedzenie. CBS w rejonie Seattle (Do) Organizacja członkowska KIRO jest związkiem mechaników, Międzynarodowym Stowarzyszeniem Mechaników i Pracowników Lotnictwa i Kosmonautyki. Brak aktualizacji do udostępnienia.
Boeing ogłosił we wtorek, że październikowe dostawy były najniższe od lat. W zeszłym miesiącu firma dostarczyła jedynie 14 samolotów komercyjnych, w tym dla Southwest Airlines. (Miłość) i zjednoczone linie lotnicze (UAL) To mniej niż połowa z 34 samolotów dostarczonych klientom w tym samym okresie ubiegłego roku i najmniej od listopada 2020 roku.
Początki Boeinga ogłosił zwolnienieWiną za to posunięcie obarczył „krótkoterminowymi wyzwaniami” związanymi ze strajkiem. Jednak nawet gdy mechanicy wracają do pracy, staje się jasne, że czujność firmy skoncentrowana na gotówce jeszcze się nie skończyła. Pomimo bycia podniesionym kupa gotówki Przed spółką jeszcze daleka droga, aby odnaleźć własną sytuację finansową i uzupełnić uszczuploną zawieszeniem działalności kasę. Strata 6 miliardów dolarów To wydarzyło się w zeszłym kwartale.
„Nadal podejmujemy trudne, ale konieczne działania, aby oszczędzać środki pieniężne i chronić naszą przyszłość” – powiedziała w zeszłym miesiącu dyrektor generalna Kelly Ortberg analitykom podczas rozmowy o wynikach Boeinga. „Współpracowaliśmy z partnerami z naszego łańcucha dostaw, aby znacznie zmniejszyć wydatki, jednocześnie równoważąc związane z tym kompromisy.
„Podzieliliśmy się naszą rzeczywistością finansową i planami redukcji zatrudnienia, aby dostosować się do bardziej ukierunkowanego zestawu priorytetów” – kontynuował Ortberg. „Zdecydowanie wprowadzamy redukcje wydatków uznaniowych w całej firmie. Kontynuując ten proces, nadal koncentrujemy się na bezpieczeństwie, jakości i dostawach dla naszych klientów”.
Oprócz strajku spowolnienie w dalszym ciągu ogranicza zdolność Boeinga do zwiększenia produkcji flagowego modelu 737 Max. nałożone przez Federalną Administrację Lotniczą Po tym, jak w styczniu eksplodowała zatyczka w drzwiach samolotu 737 Max 9.
—Britney Nguyen przyczyniła się do powstania tego artykułu.