Z tą historią
Główny problematyczny inwestor lotniczy w Boeing (BA+4,20%) W piątek prezydent Donald Trump otrzymał dobre wieści, kiedy przyznał umowę na zbudowanie „wielu” myśliwców F-47 dla amerykańskich sił powietrznych i jej sojuszników.
Akcje Boeinga wzrosły o ponad 6,5% w wiadomościach do 183,10 USD na akcję o 13:50 Nowy Jork. Akcje producentów samolotów wzrosły o 6,53% od początku roku.
Załoga dzieli przestrzeń powietrzną z pożyczkami wojskowymi i zastępuje kompilację Lockheed Martin (LMT-6,12%) Według ptaków drapieżnych F-22 Reuters (Próbować+0,11%) ustalił początkową cenę projektu „Nowej generacji Domination Air” na 20 miliardów dolarów. Po ogłoszeniu umowy Boeinga Trump powiedział dziennikarzom, że USA „wydały wiele zamówień” dla odrzutowca F-47, odmawiając potwierdzenia ceny.
F-47 jest tani i „łatwiej jest dostosować się do przyszłych zagrożeń”, mówi generał David Allvin, szef sztabu sił powietrznych.
Boeing stara się mieć właściwe, odkąd drzwi się podłącza w 2024 roku zdmuchnąć W 737 r. Maksymalnie 9 spowodowało to, czego wymagał rząd federalny Spowolnienie produkcji.
Boeing powiedział inwestorom w styczniu Stracił 11,8 miliarda dolarów W zeszłym roku utknął w martwym punkcie. Uderzenie mechaniczne Konsultacje dodatkowo ograniczyły produkcję firmy. Z drugiej strony problem Opóźnienie Boeinga Starliner Spaceship Przekształciliśmy naszą 8-dniową wizytę w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej w dziewięciomiesięczny widok. Boeing informator informacyjny Johna Burnetta uderza Boeinga Nielegalny proces śmierci w środę.
Akcje Boeinga wspięły się na początku tygodnia, kiedy dyrektor finansowy Mark West powiedział, że firma była Postępę Zignorowaliśmy wpływ taryf na produkcję. na żądanie. Jednak West w środę wskazał, że taryfy mogą ostatecznie ograniczyć dostęp do samolotów.
Oczekiwane są obowiązki celne Spowalnia wzrost gospodarczy USA Zwiększa koszty konsumentów, Inwestorzy nie wydają się kupować nieuniknionej recesji.