Z tą historią

W roku, kiedy bóle głowy Tesli już zaczynają się dostawać (TSLA-6,07%))jego największy rywal za granicą i rozszerzający się międzynarodowy ślad, twierdzi, że opracował doskonały system ładowania. To właśnie musisz wiedzieć.

co się stało?

Byd (Stać się+1,71%)) W poniedziałek zaprezentował nowy system ładowania, który może zapewnić samochód do samochodu do przejechania 292 mil w ciągu zaledwie pięciu minut. Prince Nu z Baid powiedział Wiadomości Bloomberg Firma planuje zainstalować 4000 stacji ładowania, ale nie określała harmonogramu.

Według Bloomberga „platforma Super E” obejmuje baterię naładowaną przez błyskawicę, silnik o mocy 30 000 obr./min i silikonowy układ zasilania węglika. Twierdzi, że jego system jest najszybszym typem pojazdu produkowanego masowo.

Pierwszymi modelami BYD, które nabyły 5-minutowy system ładowania, to SUV-ów Han L Sedan i Tang L. Oczekuje się, że trafi na rynek w kwietniu po cenie od 270 000 juanów (37 338 USD). Firma sprzedała w lutym ponad 318 000 samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 161% w porównaniu z poprzednim rokiem.

Zakręcenie rynku ultra-prędkości ładowania EV znacznie zwiększy BYD. Jest już największym producentem samochodów na największym na świecie rynku motoryzacyjnym. BYD będzie również wyposażone w oprogramowanie „Eye of God” dla wszystkich modeli powyżej 13 688 USD. Zapewnia oprogramowanie do jazdy wspomaganego dla kupujących na rynku masowym.

Jak można ustawić rywali?

BYD twierdzi, że jest najszybsza, choć daleka od jedynej firmy rozwijającej ładowarki EV.

Nio (Nio+1,51%)) obecny Najszersza sieć ładowania Chiny obejmują prawie 2700 stacji szybkiego ładowania i rozszerzenie działalności wymiany baterii. Jego ładowarka 4.0 ma maksymalne napięcie 1000 woltów i szczytową moc 640 kilowatów. Strona internetowa Nio. Ponad 200 innych marek ma również dostęp do stacji ładowania.

Tesla zbudowała w Chinach ponad 2000 stacji ładowania, w tym 11 500 doładowców, dominującą w amerykańskiej scenie ładowania, a większość głównych producentów samochodów podpisuje oferty w celu korzystania z tej technologii.

Dopory Tesli mogą oferować zasięg 170 mil w 15 minut. Większość tego pojazdu działa w systemie 400 woltów; Cyber ​​TruckZostał zbudowany na komercyjnej pół-ciężarowej z architekturą 800 woltów.

Zeekr (Słyszałem to+0,44%))W sierpniu ubiegłego roku marka samochodów elektrycznych premium należąca do Zhejiang Geely Holding Group Co. ogłoszenie Nowa platforma 800 Volt. Według firmy podłączona do jednego z ładowarek firmy, bateria może wzrosnąć z 10% do 80% w zaledwie 10,5 minuty. Zeekr ma na celu zbudowanie 2000 ultra szybkich stacji ładowania w Chinach do 2026 r.

Inne, w tym Li Auto (Li+0,73%)) i xpeng (XP-7,86%))opracował technologię podobną do Zeekr i rozszerza własną sieć szybkiego ładowania. Chiński gigant baterii Catl twierdzi, że bateria Schenkting Plus, która zadebiutowała w zeszłym roku, może zaoferować zasięg 372 km po 10-minutowym ładowaniu.

Istnieje również duża konkurencja poza Chinami.

Jednym z nich jest brytyjski startup Nyobolt Pokazaliśmy nasz prototypowy EV W czerwcu osiągnęliśmy zasięg 120 mil przy użyciu baterii, które zostały naładowane od 10% do 80% w mniej niż pięć minut. Mercedes-Benz (mbgyy+1,22%)) Nowy CLA 250+ może dostarczać Zakres ponad 200 mil po 10 minutach ładowania za pomocą szybkiej ładowarki.

Grawitacja jest obsługiwana przez Google (Googl-3.37%)) Startup osiągnął 40 000 sesji ładowania w pierwszym roku operacji na głównej stacji ładowania. Według Insidevs. Ta ładowarka może dodać zasięg około 200 mil w zaledwie 5 minut, ale może się różnić w zależności od EV.

Dlaczego szybkie ładowanie jest ważne?

Jednym z upartych problemów zatrzymywania masowego przyjęcia EV było to, co przemysł nazywa lękiem zakresu lub tym, co opłaca za niepokój. Strach, że EVS zabraknie soku, zanim konsumenci dotrą do stacji ładowania, pozostawi ich od siebie.

Chuanghu powiedział Bloombergowi, że twierdzenie, że lęk pozostaje poważnym problemem i że wielokrotnie wzmacniał uczucia, które wspierają prawie wszyscy w branży motoryzacyjnej, niezależnie od tego, gdzie biegną. To pomimo większości ludzi Nie jechałem wystarczająco długo Codziennie spuszczam akumulator samochodowy.

Około połowa naszych dorosłych wymieniła obawy dotyczące zakresu jako powód, aby uniknąć zakupu EV. Centrum badawcze AP-NORC Cyvil Service w czerwcu. Jedynym problemem, o którym stwierdziło więcej dorosłych, był koszt pojazdu, co było poważnym problemem.

Dziesiątki EV Z zasięgiem ponad 300 mil na jednym opłacie, większość nowoczesnych urządzeń może przejść Ponad 250 mil Z kompletną baterią. Tymczasem dane federalne pokazują, że typowi amerykańscy właściciele samochodów pchają tylko 37 mil dziennie.

To także użyteczny problem. Wielu właścicieli pojazdów elektrycznych może podłączyć swoje samochody, aby pobierać opłaty w domu, ale to nie jest opcja dla wszystkich. Ponadto stacje ładowania nie są jeszcze bardziej powszechne niż pompy gazowe, więc linie mogą być dłuższe.

Zeszłego lata niektórzy kierowcy w Nowym Jorku czekali 90 minut na doładowanie Tesli podczas Evgo (Evgo-0,78%)) Ładowarka nie działała nieprawidłowo. Insidevs zgłosił W tym czasie te długie oczekiwania były powszechnymi doświadczeniami w doładowaniach miasta, a wielu klientów było niezadowolonych z kosztów tłumów.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj