Z tą historią
Prezydent Donald Trump Odprawa celna Dodanie „wielu kosztów i dużej ilości zamieszania” do przemysłu motoryzacyjnego (F-0,32%)) CEO Jim Farley powiedział we wtorek.
Przemawiając na konferencji badawczej Wolfe, Farley powiedział: Wyniki większości podpisów. Według CNBC.
Zamiast tego Farley powiedział, że branża ma do czynienia z „kosztami zamieszania” dzięki nowym taryfom Trumpa 25% importowanej stali I aluminium A jego zagrożenie na nałożenie 25% taryfy na Kanadę i Meksyk odpowiedziało po tymczasowej umowie z obiema krajami.
Farley powiedział, że chociaż większość stali firmy pochodzi z USA, Ford opiera się na międzynarodowych dostawcach niektórych części. Powiedział, że taryfy w Meksyku mogą być „niszczące”, jeśli zostaną wprowadzone i „mogą„ wyciągnąć dziury w amerykańskim przemyśle, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy ”.
Boss Forda wyjeżdża w tym tygodniu do Waszyngtonu po raz drugi od inauguracji, aby spróbować wyjaśnić politykom, jak zła jest taryfa dla Forda.
Farley wcześniej powiedział inwestorom, że taryfy „oznaczają wysokie ceny dla klientów”.
Poprzednie opłaty za stal Trumpa zostały wprowadzone podczas jego pierwszej kadencji jako prezydent i miały duży wpływ na Forda i innych amerykańskich producentów samochodów.
„Z perspektywy Forda metalowe taryfy przyniosły korzyści około 1 miliarda dolarów od USA” – powiedział James Hackett, dyrektor generalny producenta samochodów. Powiedziałem Wrzesień 2018 r. „Jeśli to będzie kontynuowane, spowoduje to więcej szkód”.
Biuro Biden zastąpiło stalowe i aluminiowe taryfy systemem kwot taryfowych.
Dodatkowy raport Williama Gavina.