Z tą historią
Chipotle Pepper (CMG)) ogłoszenie Prezentujemy nasz pierwszy nowy spadek od pięciu lat. To jest sos ranczo z Adobo. Ograniczony czas od 17 czerwca „przyniesie charakterystyczne burritos marki, miski, sałatki, tacos i quesadillas z upragnionymi kopnięciami”. Członkowie Chipotle Rewards mogą wypróbować go za darmo w dniu wydania.
Jest dostępny w łańcuchu burrito sukces W 2024 r. Prognoza była w tym roku słabo oświetlona, rozwijając się w pierwszym kwartale. sprzedaż. Przychody wzrosły tylko dlatego, że otworzyły więcej sklepów. Ceny wzrosły o 2% w 2024 r., Ale łańcuch obiecał połowę sosu awokado z Meksyku. połykać Koszty nowych taryf administracji Trumpa nie podniosą dalej cen. Na początku tego roku Chipotle ogłosił również plany Powiększać W 2026 r. Wyjechałem do Meksyku. Jego zapasy spadły prawie 14% od stycznia.
Czy Fadidadi może naprawdę zmienić los firmy firmy, takiej jak dressing ranczo? Chris Blunt, dyrektor marki Chipotle, uważa, że „ranczo stało się zjawiskiem kulturowym wśród generacji Z, który znajduje kreatywne sposoby na cieszenie się nią poza tradycyjnymi sałatkami”. „Nasz nowy Ranch Adobo odbiera tę pasję i daje fanom sposób na zasługę na chęć dostosowania zamówień Chipotle z zupełnie nowym smakiem”.
To był „zupełnie nowy smak” wynalazek Na Alasce w latach 50. XX wieku. Majonez, śmietana, mieszanka mleka i suszonych ziół, a teraz to Adobo. Był dziwnie popularny wśród konsumentów Gen Z. Właśnie dlatego pojawił się w menu Taco Bell. (Ignam))KFC i Burger King (QSR)) W ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Jeszcze: New York Post w listopadzie (NWSA)) Nagłówek Czytać„Sos o ranczo został odwołany, a znudzone gen Z smakoszy zostaną anulowani”.