Zdjęcie w artykule zatytułowanym Chipotle uwalnia swój pierwszy nowy spadek od pięciu lat.

fotografia: Obraz SOPA (Getty Images))

Z tą historią

Chipotle Pepper (CMG)) ogłoszenie Prezentujemy nasz pierwszy nowy spadek od pięciu lat. To jest sos ranczo z Adobo. Ograniczony czas od 17 czerwca „przyniesie charakterystyczne burritos marki, miski, sałatki, tacos i quesadillas z upragnionymi kopnięciami”. Członkowie Chipotle Rewards mogą wypróbować go za darmo w dniu wydania.

Jest dostępny w łańcuchu burrito sukces W 2024 r. Prognoza była w tym roku słabo oświetlona, ​​rozwijając się w pierwszym kwartale. sprzedaż. Przychody wzrosły tylko dlatego, że otworzyły więcej sklepów. Ceny wzrosły o 2% w 2024 r., Ale łańcuch obiecał połowę sosu awokado z Meksyku. połykać Koszty nowych taryf administracji Trumpa nie podniosą dalej cen. Na początku tego roku Chipotle ogłosił również plany Powiększać W 2026 r. Wyjechałem do Meksyku. Jego zapasy spadły prawie 14% od stycznia.

Czy Fadidadi może naprawdę zmienić los firmy firmy, takiej jak dressing ranczo? Chris Blunt, dyrektor marki Chipotle, uważa, że ​​„ranczo stało się zjawiskiem kulturowym wśród generacji Z, który znajduje kreatywne sposoby na cieszenie się nią poza tradycyjnymi sałatkami”. „Nasz nowy Ranch Adobo odbiera tę pasję i daje fanom sposób na zasługę na chęć dostosowania zamówień Chipotle z zupełnie nowym smakiem”.

To był „zupełnie nowy smak” wynalazek Na Alasce w latach 50. XX wieku. Majonez, śmietana, mieszanka mleka i suszonych ziół, a teraz to Adobo. Był dziwnie popularny wśród konsumentów Gen Z. Właśnie dlatego pojawił się w menu Taco Bell. (Ignam))KFC i Burger King (QSR)) W ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Jeszcze: New York Post w listopadzie (NWSA)) Nagłówek Czytać„Sos o ranczo został odwołany, a znudzone gen Z smakoszy zostaną anulowani”.

Source link