
w tej historii
Zaledwie sześć miesięcy po wprowadzeniu tego przyprawionego napoju bezalkoholowego na rynek w USA i Kanadzie, coca cola Ogłosiliśmy, że zaprzestaniemy produkcji tego smaku.
coca cola (zęby) Zapowiedziane w lutym smaki Spiced i Coca-Cola Spiced Zero Sugar uznano za chwyt marketingowy mający na celu wzbudzenie zainteresowania młodszych pokoleń charakterystyczną dla firmy coli. coca colę Shaquille Moin, szef marketingu w Ameryce Północnej, powiedział The Associated Press: Marka chciała wówczas „wzbogacić” swoją ofertę i wprowadzić formuły „ciekawe i niepowtarzalne” dla kolejnego pokolenia konsumentów.
Coca-Cola promowała nowy smak jako rzadki „klasyczny” smak po swoim flagowym produkcie, wiśniowo-waniliowym. Marka wprowadziła ten nowy smak, aby przyciągnąć uwagę konsumentów z pokolenia Z, którzy szukają ostrzejszych smaków.
Coca-Cola oświadczyła w oświadczeniu, że wycofuje ze swojej oferty smak przyprawowy, twierdząc, że „zawsze bierze pod uwagę preferencje klientów” i będzie w dalszym ciągu „poprawiać smaki”. CNN.
W zeszłym roku sprzedaż Coca-Coli spadła. Chociaż w lipcu spółka odnotowała dobre wyniki za drugi kwartał, kwartalne wolumeny sprzedaży spadły o 1%. Dyrektor generalny James Quincey Spółka podała wówczas, że spadek sprzedaży w oddziale w USA był „Słabe kanały „on-the-go” obejmują wodę, sport, kawę, herbatę i produkty gazowane.
Ostatnio ta marka Współpraca z głównymi sieciami spożywczymi, takimi jak McDonald’s Firma zdecydowała się dodać napoje gazowane do swojego menu combo, aby zrekompensować spadek sprzedaży.