w tej historii

Comcast (CMCSA+3,14%) rozważa poważną restrukturyzację, która mogłaby oddzielić jej sieci kablowe, wyznaczając nową, wstrząsającą zmianę w wojnach o streaming. Podczas gdy tradycyjne firmy medialne starają się dostosować do zmieniających się nawyków widzów, konglomerat rozrywkowy bada również potencjalne partnerstwo z własną platformą streamingową Peacock.

Podczas czwartkowego ogłoszenia wyników za trzeci kwartał prezes Comcast Mike Kavanaugh powiedział inwestorom, że proponowany nowy podział będzie „własnością naszych akcjonariuszy i będzie obejmował nasz silny portfel sieci kablowych”. Sieci kablowe Comcast obejmują Bravo, E!, Syfy, Oxygen True Crime i USA Network.

Nowa spółka nie będzie jednak obejmować sieci nadawczych NBC i Peacock ani firm Comcast, takich jak parki tematyczne i NBC Universal Studios.

Akcje Comcast wzrosły w czwartek w notowaniach śróddziennych o ponad 3%.

Odkrycie Warner Brothers (WBD+6,25%) może pójść w ich ślady i podobno rozważa to dyrektor generalny David Zaslav. Oddzielenie zasobów streamingowych i studyjnych od działalności w zakresie sieci kablowych.

Cavanagh powiedział również, że firma jest otwarta na partnerstwa w zakresie transmisji strumieniowej w celu zwiększenia liczby subskrypcji i oglądalności. w lipcu Disney i Warner Bros. Discovery łączą siły Planujemy zaoferować nowy pakiet, który połączy wszystkie platformy streamingowe w jeden miesięczny plan subskrypcji.

Netflixa (NFLX+0,24%), panujący lider świata streamingu stwierdził, że w tej chwili nie widzi takiej potrzeby. strategia łączenia.

Trzeci kwartał Comcast w liczbach

Ogółem przychody Comcast w trzecim kwartale wzrosły o 6,5% rok do roku, do 32,1 miliarda dolarów. igrzyska olimpijskie w Paryżu Nie zabrakło także udanych premier filmowych, takich jak: Podły ja 4.

W tym kwartale Peacock dodał 3 miliony płatnych abonentów, zwiększając łączną liczbę płatnych abonentów do 36 milionów dzięki wyłącznym prawom do transmisji strumieniowej Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Przychody platformy streamingowej wzrosły o 82% rok do roku, do 1,5 miliarda dolarów.

Z kolei Comcast stracił w tym samym okresie 365 000 abonentów telewizji kablowej.

Source link