Z tą historią
Denny’s ogłosił, że zamknął około 30 restauracji niż planowano na początku tego roku w ramach swojego planu skorygowania statku.
Walcząca sieć restauracji powiedziała, że w zeszłym roku zamknęła 150 lokalizacji. W wydaniu przychodów w środę firma wyeliminowała 88 lokalizacji w 2024 r. I zamknęła do 90 lokalizacji w 2025 r., Zbliżając łącznie 180.
„Nic dziwnego, że przy każdej dojrzałej marce obszary komercyjne mogą się zmieniać z czasem, gdy restauracje są otwarte tak długo” – powiedział dyrektor finansowy Robert Verostec w wezwaniu dochodowym. Denny jest w obecnej formie od lat 60. XX wieku. „Przyspieszenie zamknięcia restauracji o niskiej zawartości uprawnień poprawi przepływy pieniężne franczyzobiorców i pozwoli im reinwestować w inicjatywy związane z prowadzeniem ruchu”.
Verostek powiedział, że przebudowane restauracje odnotowały wzrost ruchu o 6,5% w ciągu roku. Jednak firma odnowiła zaledwie 23 z 1300 lokalizacji USA w 2024 r.
Denny stoi w obliczu wielu takich samych presji ekonomicznej, które doprowadziły do zamknięcia innych restauracji, powiedział Alfred Goldberg, prezes Absolute Marketing Solutions z siedzibą w Tampie.
Goldberg, który specjalizuje się w brandingu restauracyjnym i hotelarskim, mówi, że Denny osiedlił się z powodu wysokich kosztów pracy, konkurencji z gospodarki koncertowej i kosztów dostaw. Dodał, że wiele rynków stoi przed podwyższonymi czynszami i podatkami.
Restauracje Sitdown walczyły z Chile w tym roku z znaczącymi wyjątkami. Lasandra Barksdale, założycielka i dyrektor Kompass Customer Solutions, powiedział, że Denny stracił swoją tożsamość i utknęła między fast foodami i bardziej ruchliwymi łańcuchami, takimi jak Chili i Chuy’s.
„Biorąc pod uwagę wojnę między ceną a jakością, Denny utknął w środku, gdy fast food wygrywa cenę i szybkie zwycięstwo w jakości” – powiedział Barksdale. Dodała, że aby Denny’s odzyskał to miejsce kulturowe, musi mieć coś, czego nie oferuje przejazd: ciepło, humor i posiłek z przyjaciółmi w środku nocy.