Kobieta, którą poproszono o zostanie druhną honorową na jej ślubie ślub przyjaciela wycofała się, ponieważ jej przyjaciółka nie pogratulowała jej nowej pracy. Teraz internauci wypowiadają się na temat tego, czy ona postąpiła źle.

Ten Użytkownik Reddita podzieliła się swoją historią na popularnym forum „Am I the A—— (AITA)” w środę 11 września, pytając innych, czy dobrze zrobiła, wycofując się ze ślubu swojej przyjaciółki z powodu tego incydentu.

Jak wyjaśniła anonimowa użytkowniczka, jej przyjaciółka poinformowała ją „kilka miesięcy” wcześniej, że na początku listopada wychodzi za mąż w małym gronie ceremonia z 10 osobami w sumie obecnymi. Opisała to jako „coś w rodzaju ucieczki”.

„Mówię o ślubie (w cudzysłowie) w tytule, ponieważ nie będzie żadnych zaproszeń, żadnego „zarezerwowania daty”, żadnej ceremonii, żadnego przejścia do ołtarza, tylko sąd i kolacja (to zapewnia sama panna młoda, nie zgaduję)” – napisała druhna.

Nie przegap żadnej historii — zapisz się na Bezpłatny codzienny newsletter PEOPLE aby być na bieżąco z tym, co PEOPLE ma do zaoferowania – od wiadomości o celebrytach po fascynujące historie o ludziach.

Potencjał druhna honorowa zauważyła, że ​​później zaoferowano jej „stałą” pracę rządową w Hiszpanii, na którą musiała zdać egzamin. „To zazwyczaj świetna okazja, ponieważ te stanowiska są dożywotnie (no cóż, do momentu przejścia na emeryturę) i nigdy nie mogą cię zwolnić. Aby ubiegać się o te stanowiska, musisz zdać egzamin, a następnie, w zależności od liczby lat służby w instytucji i wyniku egzaminu, możesz dostać jedną z tych prac”, napisała.

Po tym, jak wybrano ją na jedno ze stanowisk i poproszono o zmianę miasta, użytkowniczka Reddita napisała, że ​​ostatecznie nie była zadowolona z reakcji swojej przyjaciółki — panny młodej — na nowinę o pracy.

„Kiedy powiedziałam o tym mojej przyjaciółce, jedyne co powiedziała to 'kiedy wyjeżdżasz?? Czy nadal możesz przyjść na mój ślub?’ Żadnych gratulacji, żadnego 'cieszę się z twojego powodu’, nic” – wspominała. „Muszę dodać, że dwa tygodnie temu rozmawiałam z nią, żeby się dowiedzieć, gdzie zjemy kolację na jej ślubie, a ona powiedziała, że ​​nie ma jeszcze nic zaplanowanego, nie mówiąc już o rezerwacji”.

Zdjęcie stockowe przedstawiające zdenerwowaną pannę młodą.

Getty


„Gdyby powiedziała mi, że ma już wszystko zarezerwowane i że koniecznie musi potwierdzić moją obecność, zrozumiałbym jej odpowiedź, ale w tym kontekście uznałem, że jeśli zależy jej tylko na sobie i jej ślubie, a nie potrafi cieszyć się moim szczęściem, to nie pójdę na ten ślub” – zakończył autor oryginalnego posta.

Po tym, jak druhna zapytała, czy to ona jest „a——” w tej sytuacji, pod postem pojawiła się ogólna odpowiedź, że tak.

„Chociaż reakcja Twojej przyjaciółki mogła wydawać się lekceważąca, możliwe, że była pochłonięta stresem związanym z planowaniem ślubu i nie do końca przetworzyła Twoją wielką nowinę. Śluby, nawet małe, mogą być przytłaczające, a ona prawdopodobnie ceni Twoją obecność w tak ważnym dniu” – głosił komentarz z największą liczbą głosów, dodając, że kobieta „powinna była przekazać, co czułaś w związku z jej odpowiedzią”.

Krzyżówka PEOPLE Puzzler jest już tutaj! Jak szybko możesz ją rozwiązać? Zagraj teraz!

„Przyjaźń to droga dwukierunkowa i ważne jest wyrażanie swoich uczuć, a nie zakładanie czegoś” – dodał komentujący. „Anulowanie roli druhny honorowej z powodu jednego komentarza jest postrzegane jako egocentryczne i może zaszkodzić waszej przyjaźni w dłuższej perspektywie. Rozmowa byłaby lepszym podejściem”.

Podczas gdy jeden z użytkowników napisał, że kobieta „umniejsza” znaczenie ślubu jej przyjaciółki, „ujmując to w cudzysłów”, inny zauważył, że mogła błędnie zinterpretować odpowiedź przyjaciółki na jej nowinę o pracy.

„Z jakiegoś dziwnego powodu interpretujesz jej komentarz negatywnie. Jej komentarz można by łatwo zinterpretować jako: »Jesteś dla mnie bardzo ważny i naprawdę mam nadzieję, że nadal będziesz mógł uczestniczyć w ważnym dla mnie wydarzeniu. Jesteś jedną z zaledwie 10 zaproszonych osób i naprawdę chciałbym, żebyś tam był«” – napisali. „Gratulacje z okazji nowej pracy”.

Source link