Osoba przechodzi obok sklepu Dollar Tree 23 listopada 2021 r. w Los Angeles w Kalifornii.

Osoba przechodzi obok sklepu Dollar Tree 23 listopada 2021 r. w Los Angeles w Kalifornii.
obraz: Rick drży (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Drzewo dolara (DLTR-0,48%) ogłoszono. Rezygnacja Dreyling powołał się na problemy zdrowotne, które występowały w ciągu ostatnich dwóch miesięcy i stwierdził, że nadszedł czas, aby skupić się na zdrowiu i rodzinie.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością obsługi klientów i pracowników Dollar Tree i Family Dollar” – powiedział Dreyling.

Po odejściu pana Dreylinga na emeryturę dyrektor operacyjny firmy Michael C. Creedon Jr. został mianowany tymczasowym dyrektorem generalnym, a były główny niezależny dyrektor Edward J. Kelly III został prezesem zarządu.

W miarę postępu zmiany przywództwa firma staje w obliczu wielu przeciwności. Pomimo ostatnich raportów, że sprzedaż w tych samych sklepach utrzymuje się na dobrym poziomie przez dobry trzeci kwartał, Dollar Tree stoi przed wyzwaniami rosnące obawy – Szczególnie w segmencie Family Dollar. W marcu firma ogłosiła: Family Dollar zamyka około 1000 sklepów o słabych wynikach Po stracie w kwartale wynoszącej 1,7 miliarda dolarów.

Tani model Dollar Tree jest oblężony ze wszystkich stron. Duzi konkurenci, tacy jak Walmart (WMT+1,26%) i cel (biletu lotniczego+0,51%) Kontynuować Zdominuj cenny sektor handlu detalicznego Dzięki szerszemu wyborowi i ulepszonemu doświadczeniu sklepu, konsument wrażliwy na cenę. Tymczasem rywale internetowi, tacy jak Amazon (AMZN+1,19%) przyciąga świadomych cen klientów swoją wygodą i konkurencyjnymi cenami. z ostra konkurencja Było tak szczególnie spowodować uszkodzenie Tanie sklepy detaliczne, takie jak Dollar Tree i Dollar General (DG-1,04%) zależy w dużym stopniu od ruch pieszy Do zwiększyć sprzedaż.

Dollar’s Tree przeprowadza obecnie strategiczny przegląd Family Dollar, uwzględniając potencjalne opcje, takie jak sprzedaż lub wydzielenie. Analitycy pozostają jednak sceptyczni, czy to posunięcie wystarczy, aby przeciwdziałać rosnącemu zmęczeniu firmy marką i ostrej konkurencji. Przynajmniej na razie spółka podtrzymuje swoje prognozy na trzeci kwartał, przygotowując się do publikacji raportu zysków za trzeci kwartał 4 grudnia.

Source link