Z tą historią
Dyrektor generalny linii lotniczej wysłał wspólny list do Kongresu w środę. System kontroli ruchu lotniczego „Stare” i „Upadające Amerykanie”.
listpodpisany przez CEO Alaski (Alk), Ameryka (USA)Aal), Atlas, delta (Dal), FedEx (FDX), JetBlue (JBlu), południowy zachód (Luv), United (ual) i UPS (Ups), wraz z liniami lotniczymi dla Stanów Zjednoczonych, poproś Kongres „o podjęcie odważnych działań i odbudowanie amerykańskiego systemu kontroli ruchu lotniczego (ATC)”.
Wzywa prawodawców do wsparcia planu sekretarza transportu Shawna Duffy’ego, aby zainwestować w nowy nowoczesny system, który jest obecnie rozważany w rozmowach budżetowych.
„Lotnictwo pozostaje najbezpieczniejszym sposobem transportu w Stanach Zjednoczonych, ale poważne aktualizacje muszą się teraz zatrzymać” – napisał dyrektor generalny.
Komitet ds. Transportu i infrastruktury Izby Reprezentantów Jest szacowany Dyrektor generalny powiedział, że ostrożnie wykorzystuje pieniądze podatników.
„Teraz jest droższe wspieranie technologii i sprzętu od lat 80. XX wieku niż zakup nowego systemu ATC”, napisali, nazywając go „solidną zaliczką, która pomoże zapewnić bezpieczeństwo i wydajne podróży lotnicze dla Amerykanów, którzy latają i wysyłają codziennie”.
W liście podkreślił również, jak datowane są daty technologii, mówiąc, że kontrolery ruchu lotniczego nie powinni „pracować z skorodowanym okablowaniem miedzianym, dyskietkami i fizycznymi paskami papieru liczb lotów”.
List dwukrotnie stracił cały kontakt z samolotem w ciągu ostatniego miesiąca w ciągu kilku tygodni krachów na lotnisku w Newark. Wielu kontrolerów wyjechało z pracy po incydencie, co doprowadziło do opóźnień w locie i wyników anulowania. I to nie tylko Newark: najnowszy zakład kontroli ruchu lotniczego w Kolorado Komunikacja została zatrzymanaa lotnisko w Atlancie również zostanie zawieszone w zeszłym tygodniu.
„Stany Zjednoczone potrzebują i zasługują na światowej klasy system lotnictwa. Zróbmy to!” napisał CEO.