Ted Sarandos przemawia na scenie podczas Fast Company Innovation Festival 2024 w BMCC Tribeca PAC, 18 września 2024 r. w Nowym Jorku.

Ted Sarandos przemawia na scenie podczas Fast Company Innovation Festival 2024 w BMCC Tribeca PAC, 18 września 2024 r. w Nowym Jorku.
obraz: Eugene Gologursky / korespondent (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Ludzie na całym świecie obejrzeli Netflix przez 94 miliardy godzin (NFLX) sprzedał 10 milionów sztuk w pierwszej połowie tego roku. Liczba ta wzrosła o prawie 5% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, powiedział Ted Sarandos, współdyrektor generalny pioniera transmisji strumieniowej. 90 miliardów godzin Za ostatnie sześć miesięcy 2023 r.

Sarandos zapoznał się z raportem zaangażowania użytkowników serwisu Netflix, który zostanie opublikowany jutro, podczas środowego czatu podczas festiwalu Fast Company Innovation w Nowym Jorku.

Sarandos stwierdziła, że ​​Netflix, mający około 280 milionów abonentów na całym świecie, wciąż ma potencjał do rozwoju, a zaangażowanie jest kluczowym czynnikiem wzrostu, a także tego, jak bardzo firma zapewnia rozrywkę światu, ponieważ jest to także „papierek lakmusowy”. zmierzyć przyszłość, twierdzi, że istnieje możliwość podwojenia skali.

„Wierzę, że zaangażowanie jest kluczowe w tym biznesie. biznes streamingowy „Zaangażowanie jest prawdopodobnie głównym miernikiem, który prowadzi do utrzymania klientów, co napędza przychody, co napędza wzrost i zyski” – powiedział Sarandos.

Dodał: „Na całym świecie jest 280 milionów gospodarstw domowych, więc nawet gdybyśmy podwoili tę liczbę, i tak nie osiągnęlibyśmy wskaźnika penetracji płatnej telewizji w gospodarstwach domowych w czasach jej świetności”.

Netflix jest obecnie Około 10% czasu oglądania telewizji Sarandos powiedział, że jedną ze strategii stosowanych przez firmę w celu zwiększenia udziału w rynku jest Zobacz więcej wydarzeń na żywo.

Sarandos wspomniał o dotychczasowych sukcesach, w tym o występie komediowym na żywo Toma Brady’ego i meczu NFL, który będzie transmitowany na platformie w Boże Narodzenie.

Niedawne wejście Netflixa na rynek programów na żywo reklama Sarandos powiedział, że firma może powrócić do tradycyjnego modelu biznesowego telewizji, ale nadal oferuje lepszy produkt.

„To znacznie lepszy produkt, ponieważ daje konsumentowi wybór, wybór, różnorodność i kontrolę” – powiedział.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj