w tej historii
Nowa dyrektor generalna Red Lobster, Damola Adamolekun, odważnie uznała promocję Endless Shrimp za porażkę, twierdząc, że stanowi ona znaczne obciążenie dla działalności restauracji.
Ta promocja o wartości 20 dolarów, wprowadzona na rynek w 2023 r., aby zwiększyć ruch pieszy i sprzedaż podczas pandemii, natychmiast spodobała się tłumom, ale miała również niezamierzone konsekwencje, takie jak dłuższy czas oczekiwania i przeciążone kuchnie. Efektem końcowym był „chaos” – powiedział Adamolekun. CNN (WBD) w wywiadzie.
„Kiedy masz nieskończoną ilość krewetek, a ludzie siedzą i jedzą godzinami, jest to stresujące dla kuchni, gospodarzy i kelnerów” – powiedział.
Oprócz gorączkowej atmosfery, Endless Deal, do którego dołączono dodatki i ciastka cheddar, był „bardzo drogim przedmiotem, który można było rozdawać w nieskończoność” – powiedział.
W maju sieć owoców morza Złożenie wniosku o ochronę przed upadłością zgodnie z rozdziałem 11 federalnego kodeksu upadłościowego radzić sobie z przeszkody ekonomiczne Związane z serią nieudanych umów leasingu zwrotnego, zaostrzonych przez wątpliwą finansowo umowę „niekończące się krewetki” za 20 dolarów, która negatywnie wpłynęła na przychody. Nadal dostępne, ale w promocji Czynne tylko w poniedziałki 25 USD w sklepie (z wyłączeniem świąt).
Na początku września Red Lobster ogłosił: Zbliża się koniec postępowania upadłościowegodo czasu zatwierdzenia przez sąd planu restrukturyzacji, który umocni Adamolekuna na stanowisku dyrektora generalnego.
Adamolekun powiedział, że w miarę otwierania pozostałych 545 sklepów Red Lobster planuje „ograniczyć menu”, aby skupić się na pozycjach, które pozwolą na lepszą obsługę i przygotowywanie posiłków. Zauważył, że choć nie planuje się zamykania większej liczby restauracji, inwestycje w infrastrukturę i technologię są czasochłonne i oczekuje się, że przyniosą natychmiastowe skutki.
czerwone homary Data powrotu nieustalona Aby odpowiedzieć na te zmiany i dostosować strategię marketingową, aby stworzyć bardziej zrównoważony biznes. Jednak analitycy powiedzieli już wcześniej firmie Quartz, że kultowa sieć ma „ogromny potencjał na przyszłość” i zasugerowali, że jej wiarygodność i siła marki mogą pomóc jej „wyłonić się na zdrowszy biznes”.