Z tą historią

Według co najmniej jednego dyrektora generalnego linii lotniczych recesja w końcu nie pojawiła się.

Southwest Airlines (Luv)) – powiedział CEO Bob Jordan Bloomberg Zapotrzebowanie to stało się kraterem w ostatnich miesiącach, a krajowy wypoczynek wypada więcej niż widział poza pandemią Covid-19. Kierownik oczekuje, że przychody z drugiego kwartału Southwest spadną o 6 punktów procentowych po spadku o 3 punkt procentowy w pierwszym kwartale.

„Nie obchodzi mnie, czy nazywasz to recesją, to recesja w tej branży” – powiedział Bloomberg CEO.

Southwest opiera się na krajowej podróży rekreacyjnej bardziej niż inne linie lotnicze, takie jak Delta (Dal))otrzymuje dużą część ich przychodów z podróży służbowych. W rezultacie Southwest jest bardziej podatny na zmiany motywacji konsumentów do płacenia za podróż.

„Kiedy konsumenci są niepewni, cofają się” – powiedział Jordan. „Konsumenci mogą natychmiast przestać wydawać”.

Southwest Zgłoszono W ramach przychodów za pierwszy kwartał w środę przychody wzrosły o 10,9% rok do roku, ale rosnące koszty pracy i konserwacji oraz miękkie rezerwacje obciążają wyniki. Firma z siedzibą w Dallas wywołała wytyczne zarówno dla 2025, jak i 2026 r. Po zgłoszeniu skorygowanej straty w pierwszym kwartale w wysokości 0,13 USD na akcję. Southwest powołuje się na „ciągłą niepewność”, która znacznie zmniejszyła zdolność drugiego kwartału, opóźniła zatrudnienie i doprowadziła do wojny handlowej USA-Chiny.

„Bardzo nas dotkną taryfą po stronie popytu, a następnie tylko erozję zaufania konsumentów” – powiedział Jordan. Wieśniak! Finanse.

Akcje Southwest spadły o 0,6% wcześnie w piątek po dodaniu 3,6% w czwartek.

Inne linie lotnicze, w tym USA, takie jak południowy zachód. (Aal))Alaska (Alk))a Delta wyciągnęła ostatnie wytyczne dotyczące przychodów. „Nie ma sposobu, aby dokładnie przewidzieć, dokąd zmierza popyt” – powiedział CNBC, dyrektor generalny USA Robert Isom.

Delta zgłosiła zysk w wysokości 240 mln USD i stopę wzrostu przychodów w wysokości 6% w porównaniu z poprzednim rokiem. Chociaż wspierane są składki i popyt korporacyjny, ostrzegał, że szerszy wzrost jest stagnacyjny pod ciężarem taryf i zmienności gospodarczej.

Dyrektor generalny Ed Bastian powiedział, że linie lotnicze podwajają „dyscyplinę kosztów i optymalizację sieci” i „dostosowywanie zdolności w razie potrzeby” w zależności od warunków zmiany.

– Catherine Baab przyczyniła się do tego raportu.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj