
w tej historii
Dyrektor handlowy United Airlines (zjednoczone linie lotnicze) w środę branża lotnicza. Największe zmiany w erze Covid-19 Będzie bardziej trwały, niż początkowo sądzono. Andrew Nocera powiedział, że firma zwiększa swoją zależność od bazy klientów rekreacyjnych, ponieważ przedsiębiorstwa w dalszym ciągu ostrożnie wydają wydatki na podróże.
„Oczekujemy, że sytuacja będzie nadal zmierzać w pozytywnym kierunku, ale nie spodziewamy się, że powróci do poziomu z 2019 r.” – powiedział na konferencji branży turystycznej Skift Global Forum w Nowym Jorku.
Firma konsultingowa Deloitte niedawno poinformowała, że wydatki nominalne Być może wkrótce osiągną nowe maksima73% osób podróżujących służbowo spodziewa się, że w tym roku zrobi więcej interesów, co oznacza wzrost o 15 punktów w porównaniu z 2023 r. Jednakże World Business Travel Association nie spodziewa się ożywienia w branży turystycznej po uwzględnieniu inflacji. Co najmniej do 2027 r.
Zamiast tego będzie to bardziej rozrywka niż biznes, powiedział Nocera. Ale to przejście może wiązać się z własnymi wyzwaniami. Osoby podróżujące służbowo udają się do centrów biznesowych, aby robić interesy, podczas gdy turyści udają się wszędzie. czy są chcianiNocella wskazał na popularność takich krajów jak Włochy, Portugalia i Hiszpania.
„Po pandemii w całej Europie Południowej pojawił się niesamowity popyt” – powiedział.
Redaktor linii lotniczych Skift, Gordon Smith, powiedział panu Nocera, że czuje się niekomfortowo, że firma przyczynia się do tak zwanej nadmiernej turystyki (w Barcelonie, gdzie miejscowi zaczęli zmywać dużą liczbę niechcianych gości, kiedy go zapytałem, czy tak było). z pistoletem na wodę), Nocella udzielił rozstrzygającej odpowiedzi: „Lataj samolotami tam, gdzie ludzie chcą lecieć”.