
w tej historii
Boeing (BA) Nadal nie zrobiliśmy tego, co powinniśmy, aby spełnić oczekiwania Federalnej Administracji Lotniczej. Styczniowy korek w drzwiach pękłKomisarz Mike Whitaker wygłosił we wtorek podobne uwagi w Kongresie.
„Robimy postępy, ale nadal nie jesteśmy tam, gdzie powinniśmy” – powiedział Komisji Transportu i Infrastruktury Izby Reprezentantów.
Whitaker powiedział, że spotyka się z dyrektorem generalnym Boeinga co kwartał i że kontrola jakości ulega poprawie. Jednym z powodów jest to, że proces nadzoru FAA został wzmocniony i zwiększyć liczbę inspektorów bezpieczeństwa Zwiedzanie wyposażenia fabryki produkującej samoloty.
Innym powodem jest to, że Boeing ma tzwPraca w podróży służbowejRzeczywiście tak jest w przypadku, gdy części samolotu są produkowane poza kolejnością, aby samolot był szybszy.
Podczas gdy Boeing pracuje nad rozwiązaniem problemu, który spowodował utratę części kadłuba 737 MAX 9, FAA Załóż nasadkę O tym, ile samolotów można wyprodukować jednocześnie.
Zapytany, czy Amerykanie powinni czuć się bezpiecznie latając samolotami Boeinga, odpowiedział: „Myślę, że tak”.