Forever 21 może być o krok bliżej wyłączenia operacji w USA po tym, jak firma operacyjna marki złożyła wniosek o ochronę upadłościową.

Firma oświadczyła w oświadczeniu, że jej sklepy i strona internetowa w USA pozostaną otwarte, ponieważ „rozpoczyna proces kończenia”.

Forever 21 był kiedyś ulubieńcem młodych kobiet na całym świecie, ale starał się przyciągnąć klientów do swoich sklepów ze względu na rosnące ceny i rosnącą popularność zakupów online.

Spółka złożyła wniosek o ochronę przed upadłością po raz pierwszy W 2019 r., Ale grupa inwestorów ostatecznie kupiła go za pośrednictwem wspólnego przedsięwzięcia.

„Nie byliśmy w stanie znaleźć zrównoważonej ścieżki naprzód, biorąc pod uwagę konkurencję ze strony zagranicznych firm szybkiej mody … a także rosnące koszty, wyzwania ekonomiczne wpływające na naszych podstawowych klientów”, powiedział Brad Sell, powiedział w oświadczeniu dyrektor finansowy firmy.

Firma oświadczyła, że ​​przeprowadzi sprzedaż likwidacji w swoich sklepach i że niektóre lub wszystkie jej aktywów będą sprzedawane w procesie nadzorowanym przez sąd.

„W przypadku udanej sprzedaży firma może oderwać się od pełnego wiatru operacyjnego”-oświadczyło oświadczenie firmy.

Rozdział 11 Ochrona odkłada obowiązki spółki amerykańskiej wobec wierzycieli, dając jej czas na reorganizację długów lub sprzedaż części firmy.

Sklepy i platformy e-commerce Forever 21 poza USA są obsługiwane przez innych posiadaczy licencji i nie będą mieli wpływu na zgłoszenie ochrony upadłości.

Sprzedawca szybkiej mody został założony w Los Angeles w 1984 roku przez południowokoreańskich imigrantów.

Jego niedrogie, modne ubrania i akcesoria stały się coraz bardziej popularne wśród młodych ludzi w ciągu najbliższych kilku dekad, a marka stała się konkurentem szybkich gigantów, takich jak Zara i H&M.

Na szczycie w 2016 r. Na całym świecie było 800 sklepów Forever, z których 500 znajdowało się w USA.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj