Z tą historią
Google (Googl)) Dzisiaj sędzia Leonie Brinkema z Aleksandrii w Wirginii doświadczyła kolejnego wyruszenia, gdy sędzia okręgowy USA Leonie Brinkema ustalił, że firma zmonopolizowała dwa rynki swojej technologii reklamowej online.
Orzeczenie wykazało, że Google dominuje na rynku serwerów AD i giełd, między kupującymi i sprzedawcami. Chociaż Google wygrał jedno niewielkie zwycięstwo. Sędzia orzekł, że egzekuner antymonopolowy nie wykazał, że firma ma monopol w sieci reklamowej.
Rządzenie Brinkema dotyczy 31 miliardów dolarów działalności Google w reklamie, łącząc wydawców i reklamodawców stron internetowych. Technologia Google określa umieszczenie reklam w witrynach w Internecie.
Zasady mogą mieć drastyczne konsekwencje dla ekonomii witryny, ale Google może się odwołać, a wynik sprawy może potrwać lata.
I to nie tylko Stany Zjednoczone, które Google stoi w obliczu prawnych odpadów. Japoński FTC Niedawno wysłałem przystanku i wyobrażone zamówienie do Google Po rozważeniu wyłącznych praktyk wyszukiwania.