Zamrożone produkty marki ConAgra Healthy Choice zostały zaprezentowane w sklepie w San Francisco w Kalifornii w środę 4 października 2023 r.

Zamrożone produkty marki ConAgra Healthy Choice zostały zaprezentowane w sklepie w San Francisco w Kalifornii w środę 4 października 2023 r.
obraz: Bloomberg / Współautor (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Teraz jeszcze łatwiej jest znaleźć żywność przyjazną Ozempic i GLP-1 na półce z mrożonkami w lokalnym sklepie spożywczym.

marka Conagra (Kościół Boga Wszechmogącego+1,24%)Firma, producent takich produktów jak Boom Chicka Pop, Hunt’s i Marie Callender’s, ogłosiła dzisiaj dodanie etykiety „Przyjazny GLP-1” 26 wybranym produktom z linii mrożonek Healthy Choice.

Nowa plakietka „On Track” pomaga klientom łatwo zidentyfikować posiłki o niskiej zawartości kalorii, wysokiej zawartości białka i dobrym źródle błonnika – czyli wszystkich elementów, które mogą przynieść korzyści osobom przyjmującym leki odchudzające.

„Rosnące wykorzystanie leków GLP-1 stwarza ekscytującą okazję do wsparcia Amerykanów, którzy radzą sobie z cukrzycą i utratą wagi oraz którzy chcą prowadzić zdrowszy tryb życia” – powiedział ConAgra Brands Bob Nolan, wiceprezes ds. nauki o popycie w firmie komunikat prasowy. „Nasza plakietka „Na właściwej drodze” odzwierciedla nasze zaangażowanie w zapewnianie dostępnych i zdrowych opcji żywności dostosowanych do potrzeb naszych klientów”.

Leki GLP-1 Jest to rodzaj narkotyku spopularyzowany przez firmę Novo Nordisk. (organizacja pozarządowa-2,07%) Ozempic naśladuje hormony regulujące apetyt i poziom cukru we krwi, dzięki czemu jest bardzo popularnym sposobem leczenia otyłości i cukrzycy typu 2. Ostatnie badania i próby kliniczne wykazały, że leki te mają korzyści zdrowotne. Poza utratą wagi.

Do popularnych marek na rynku należą także Wegovy i Eli Lilly’s (lilia-1,64%) Zep związany. Gwałtowny wzrost popytu na te leki uczynił Novo Nordisk i Eli Lilly największymi firmami farmaceutycznymi na świecie, co ma daleko idące konsekwencje dla gospodarki.

obaj dyrektorzy tulić I Walmart Zwracają uwagę, że leki te zmieniają preferencje konsumentów. Badania Morgana Stanleya (SM.+0,38%) Stwierdzono, że użytkownicy GLP-1 wydają pieniądze mniej pieniędzy w restauracjach.

Conagra nie jest pierwszą firmą spożywczą, która zdecydowała się na GLP-1. Na początku tego roku Nestle (NSRGY-0,36%) Wprowadzenie na rynek marki mrożonek „Vital Pursuit” Usługi dla konsumentów korzystających z terapii GLP-1.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj