w tej historii
herc (HTZ-1,45%) przeprosił klienta po napiętej wymianie zdań w jednym z miejsc na temat interpretacji przez wypożyczalnię samochodów polityki „nielimitowanego” przebiegu. Sprawa stała się tak gorąca, że wypożyczalnie zagroziły aresztowaniem klientów na stronie internetowej podróży Raport o czasie jednej mili.
Klient, o którym mowa, zarezerwował samochód na okres jednego miesiąca. Umowa, którą podpisał, przewidywała nieograniczony przebieg, więc klient przyjął dokument za dobrą monetę i zgromadził 25 000 mil. Kiedy go zwrócił, agencja twierdziła, że klient miał przejeżdżać tylko 100 mil dziennie i pobrała od niego opłatę w wysokości 10 000 dolarów, jak pokazano na filmie na TikToku, który później stał się wirusowy.
„Nigdy nie podpisałem niczego, co mówiłoby, że mogę przejechać tylko 100 mil dziennie lub coś w tym rodzaju, albo że muszę zapłacić więcej” – powiedział klient na filmie.
„Ale nigdy nie podpisałeś niczego, co pozwalałoby ci przejeżdżać 25 000 mil miesięcznie” – odpowiedział agent.
„Nie, bez limitu wynosi 100 000 mil” – mówi klient.
„Nie, nie jest” – odpowiada agent.
Trwało to w kółko, aż agent w końcu zagroził, że wezwie policję, jeśli klient nie wyjdzie.
Według gazety Drive, Serca wycofały się Zrezygnował z opłaty 10 000 dolarów i przeprosił.
„Zadowolenie klienta jest dla nas najwyższym priorytetem w Hertz i głęboko ubolewamy nad doświadczeniami klientów w naszych sklepach franczyzowych” – stwierdził Hertz w oświadczeniu. „Zgodnie z warunkami umowy klienci nie są obciążani kosztami przebiegu. Nasi franczyzobiorcy zajmują się postępowaniem pracowników i egzekwują standardy i zasady obsługi klienta, aby zapewnić ich spójność we wszystkich naszych lokalizacjach. Dbamy o to, aby były one zrozumiałe i przestrzegane”.
Serca chcą odwrócić sytuację. Zły zakład na samochody elektryczne Widziałem, że poniosłem ogromną stratę. Podczas ostatniej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników spółki dyrektor generalny Gil West powiedział, że lepsze traktowanie klientów będzie kluczowym elementem wysiłków na rzecz ożywienia gospodarczego.
„Jesteśmy w trakcie znaczącej transformacji firmy, a naszymi priorytetami są powrót do podstaw, doskonałości operacyjnej i niezrównanej obsługi klienta oraz uczynienie z nich punktu wyjścia do tworzenia wartości i wzrostu zysków” – powiedział.