Kiedy Gen Z wszedł do dorosłego życia jako konsument i pracownik, zrobili to w okolicznościach raz w życiu: pandemia Covid-19 całkowicie zamknęła świat, pozostawiając kohortę nastolatków i 20 lat, aby komunikować się i angażować firmy za pośrednictwem świata online.

Pięć lat później marka nadal pracuje nad marketingiem dla pokolenia Tiktok. Wydatki Gen Z są wydawane na przedmioty i doświadczenie uznaniowe. Bank of America Research Institute.

Podobnie jak ich tysiącletni odpowiednicy, pokolenie Z-erów wydaje więcej funduszy uznaniowych na doświadczenie i działania, a nie przedmioty. Po pokryciu niezbędnych rzeczy, takich jak artykuły spożywcze i czynsz, powiedział 36% Gen Z Wydać dochód Podczas jedzenia 30% to zakupy, a 24% to rozrywka.

Aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób generacja Z-ers podejmuje decyzje dotyczące wydatków na jedzenie i restauracje, przyjrzymy się firmie strategicznej badawczej generacji Z DCDX Wydawaliśmy tradycyjne modele badawcze, zaczęliśmy mierzyć treści generowane przez użytkowników Tiktok, ustaliliśmy, które marki przyciągały największą uwagę młodszych konsumentów, i zidentyfikowaliśmy pułapki wirusowych kampanii marketingowych.

„Młodzi ludzie czterokrotnie częściej podejmują decyzje na podstawie (treści generowanych przez użytkowników) niż posty influencer”-powiedział Andrew Ross, założyciel DCDX. „Gen Z patrzy na BS na posty, które zostały promowane szybciej niż cokolwiek innego. Oczywiście podejmiemy decyzje w oparciu o to, co nasi rówieśnicy mówią organicznie online”.

Roth mówi, że chociaż niektóre restauracje odniosły sukces ze względu na obecność solidnych mediów społecznościowych, praca na platformach cyfrowych nie jest tak naprawdę niezbędną częścią generowania szumu online. Na przykład Chickfil A jest wśród 10 najlepszych najczęściej rozmawiało o restauracjach w Tiktok, ale nie ma wyjątkowej obecności w mediach społecznościowych. Starbucks (Swub) Chociaż mam media społecznościowe, większość zaangażowania Tiktok pochodzi z formy baristów publikujących na temat miejsca pracy, a nie komunikacji korporacyjnej.

W niektórych przypadkach ciężka praca, aby połączyć się z potencjalnymi klientami poprzez trendy wirusowe, może nawet negatywnie wpłynąć na popularność Twojej marki. Problem powstaje, gdy marka wyjaśnia straty jako „aktywuj bez pozwolenia”. Zacytował premierę Papy John John Bomba Bomba Bath, która nie przyciągnęła uwagi aktywnej publiczności.

„Bo to był?” „Dlaczego tego potrzebowali? Jako marka (Papa John) ma pozwolenie na wejście do tych miejsc? Jeśli (oni) nie spełniają tych kryteriów, to (oni) istnieją bez pozwolenia publiczności i flop”.

Według DCDX nadal sprawdzają, które marki nie flopują, a zamiast tego prowadzą Internet treściami generowanymi przez użytkowników.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj