Na tej ilustracji logo dostawców usług medialnych Prime Video, Netflix i Disney+ pojawia się na ekranie iPhone'a 5 listopada 2024 r. w Paryżu we Francji.

Na tej ilustracji logo dostawców usług medialnych Prime Video, Netflix i Disney+ pojawia się na ekranie iPhone’a 5 listopada 2024 r. w Paryżu we Francji.
obraz: Chesnot / Współtwórca (Obrazy Getty’ego)

Kiedy Netflix (NFLX) po raz pierwszy uruchomił usługę przesyłania strumieniowego w 2011 r., zapewniając abonentom dostęp do tysięcy filmów i programów telewizyjnych na żądanie i bez reklam za stosunkowo niską miesięczną opłatę wynoszącą 7,99 USD. Ponad dziesięć lat później przestrzeń streamingowa wypełniona jest wpisami zarówno dużych, jak i mniejszych firm medialnych. Ale zamiast obniżać ceny ze względu na zwiększoną konkurencję, wzrosły. W niektórych przypadkach więcej niż dwa razy. W latach 2011–2024 średnia miesięczna cena subskrypcji usług przesyłania strumieniowego wzrosła o 87% do 14,92 USD, czyli prawie dwukrotnie więcej niż pierwotna cena Netflix.

Oto osiem głównych usług przesyłania strumieniowego, uporządkowanych według ceny.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj