Ryby i frytki, herbata i ciastka, truskawki i śmietana… niektóre kombinacje zawsze będą kwintesencyjne Brytyjczycy. A teraz możemy dodać nową parę do listy: Księżniczka Walii I sprawdzanie księcia Walii.
Wcześniej wystąpił dziś w Sudbury Mills w Suffolk, księżniczka, 43 -letnia, zdecydowała się na noszenie kurtki „Earl”, 845 funtów i dopasowując spodnie „uczeń”, 525 funtów, Bella Freud, w klasycznym czeku Prince of Wales, połączona z czarnym bodenem z jumper i złotą diamentową kubką maxi -hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop -hoop hoop -hoop -£.
Wszyscy ci projektanci są Brytyjczykami i z pewnością nie ma nic nowego w księżniczce Opieka brytyjskiej mody, branży, którą trzyma blisko swojego serca, i której promocja traktuje poważnie.
Ale w jej najnowszym wyglądu było coś szczególnie patriotycznego. Nie było też po prostu, że jej wybór Księcia Walii był słodkim hołdem dla jej męża. Co więcej, wydawało się, że semaforuje lojalność wobec jej króla i kraju.
Ponieważ nic w garderobie Kate nie jest kiedykolwiek noszone przez przypadek, trudno nie kwestionować jej projektu – i czasu – w Wybór noszenia tak zakodowanego i patriotycznego materiału, jak Krótki Księcia Walii.
Choć jest to mądrze, często unika go osoby publiczne ze względu na fakt, że czeki nie zawsze dobrze fotografują i mogą wydawać się rozmyte. Najwyraźniej było to mniej niepokojące niż przekazane przesłanie.
Przesłanie jest takie: tutaj stoi prawdziwe bastion brytyjskiej rodziny królewskiej, w całości ich bardzo zaciekłania dla króla i kraju. Każdy inni pretendenci mogą wrócić do pudełka – lub w samolocie do Montecito.
Ale ratowanie kontrolne na tym się nie skończyło. Podczas wizyty w Sunningdale Women’s Institute w poniedziałek Kate zdecydowała się na równie patriotyczny wygląd.

Wcześniejszy dziś w Sudbury Mills w Suffolk, 43 -letnia księżniczka, zdecydowała się na noszenie kurtki „Earl”, 845 funtów i dopasowując spodnie „Schoolboy”, 525 funtów, Bella Freud, w klasycznym czeku Prince of Wales, połączona z Czarnym Bodenem Boden Bresper i złotym Diamentowym Kupikiem Maxi Hoop Hoop Hoop Hoop Hours.
Jej 18-karatowa biała złoto „Grace” Diamond and Topaz Studs były autorstwa londyńskiego jubilera Kiki McDonough, a jej szara szelka w Plaid Midi sukienka była przez jednego z jej ulubionych brytyjskich projektantów, Alessandra Rich.
Fani zmarłej księżniczki Diany nie mogli nie postrzegać jej wyraźnie szerokiego kołnierza Peter Pan jako hołdu, który był jednym z ulubionych stylów Diany.
Naprawdę, to cudowne, Kate nie wymknęła jeszcze dłuższej, dopasowanej i flaicznej wersji sukienki Union Jack, którą Geri Halliwell nosiła nagrody Brit w 1997 roku, więc bardzo się wydawała w tym tygodniu Przyrzekł lojalność Sartorial wobec jej kraju.
Chociaż biorąc pod uwagę, że Union Jack jest obecnie tak dzielący, być może dlatego zrobiła następną najbardziej patriotyczną rzecz i wybrała kontrolę z wybitną historią królewską.
Wyprodukowana w szkockich wyżynach ponad 200 lat temu Check księcia Walii był kiedyś znany jako Glen Check, ale został przemianowany na cześć króla Edwarda VII, który był wówczas księciem Walii, po tym, jak monarcha lubił projekt.
Od tego czasu jest noszony przez mnóstwo brytyjskich ikon, w tym Beatlesów, zmarłej księżniczki Diana i trzech Jamesa Bonds: Sean Connery, Roger Moore i Daniel Craig.
Znakomita lista, do której możemy teraz dodać obecną księżniczkę Walii.

Wszyscy ci projektanci są Brytyjczykami – ale było coś szczególnie patriotycznego w jej najnowszym wyglądie.

Przesłanie jest takie: tutaj stoi prawdziwe bastion brytyjskiej rodziny królewskiej, w całości ich bardzo zaciekłania dla króla i kraju. Każdy inni pretendenci mogą wrócić do pudełka – lub w samolocie do Montecito

Wyprodukowana w szkockich wyżynach ponad 200 lat temu, kontrola księcia Walii była kiedyś znana jako Glen Check, ale został przemianowany na honor króla Edwarda VII, który był wówczas księciem Walii, po tym, jak monarcha lubił projekt projektowy
Pojawia się po tym, jak książę Harry stał twarzą w twarz z ojcem, królem Karlesem, po raz pierwszy od 19 miesięcy, gdy oni odbyło prywatne spotkanie w Clarence House, próbując „odbudować” ich relatonship.
Wcześniej tego ranka Catherine próbowała również swoich sił podczas drukowania tkanin podczas wizyty w Marina Mill w Cuxton, Kent.
Jest to brytyjska firma rodzinna, która specjalizuje się w ręcznie zaprojektowaniu i drukowaniu ekranu, a także dostarczają dziesiątki domów królewskich-od Pałac Buckingham do Clarence House do Highgrove, a nawet samego księcia i księżniczki Walii.
Kiedy ma możliwość wypróbowania tej czynności, matka trójki nie stanęła na ceremonii.
Wzruszając w kurtkę i zakładając fartuch, nawet bez wysiłku wbiła swoje długie włosy do bułki – niezwykle bez pomocy lustra lub opaski do włosów – zanim utknęła w pracy w ręku.
„To bardzo ufne” – roześmiała się księżniczka, która osobiście poprosiła o odwiedzenie z powodu jej pasji, aby podkreślić znaczenie brytyjskiego przemysłu tekstylnego, ponieważ pokazała jej jedwabną prasę z drukowaniem i wannę z jasnożółtą farbą.
„Proszę, nie ten. To jest zbyt piękne!
Zdejmując kurtkę jej stylowego kratowanego garnituru, założyła czarny fartuch i słuchała uważnie, gdy pracownicy Sam i Adam pokazali jej, jak przenieść kolor z ekranu, który został wygrawerowany oszałamiającym kwiatowym wzorem, na materiał, przepychając kolorowy barwnik za pomocą ściągacza.

Księżniczka Walii pokazała swoją przebiegłą stronę, gdy po południu zaczęła robić grafiki podczas odwiedzania fabryk tekstylnych

Royal, 43, umieścił brytyjski przemysł kreatywny w centrum uwagi z wizytą w rodzinnej firmie tkackiej, która tworzy tkaniny Jacquard od ponad 300 lat – zanim dotarła do innego producenta w Kent

Nigdy nie unikając, że utknęła, Kate zaczęła pracować w Marina Mill w Cuxton, przepychając kolorowe barwniki przez wygrawerowany ekran jedwabny za pomocą ściągacza
„To prawdziwa praca miłości” – zauważyła. „Czy musisz robić rzeczy w określonej kolejności?”
Została pochyliła się i pomogła położyć ciężki ekran na stole nad materiałem, a potem czekała, aby Adam popchnął do niej ściągacz.
Następnie podniosła go w połowie drogi i zakończyła zamiatanie, po czym złapała na nim więcej farby i popchnęła go z powrotem.
Koncentrując się, zadała kilka pytań na temat tego, gdzie powinna umieścić ręce i wydawała się zachwycona, gdy odciągnęła ją bez błędu.
Następnie pomogła Adamowi przenieść ekran do następnego segmentu materiału, powtarzając ćwiczenie trzy razy.
Przepraszając za jej zdenerwowanie, Adam zapytał ją: „Chcesz radio?”
„Czy to staje się drugą naturą i tak naprawdę o tym nie myślisz?”, Zapytała księżniczka, dając squeegee poruszanie się.
„Imponujące” – powiedziano jej.

Na zdjęciu: Princess of Wales Patrząc dziś na druk ekranowy podczas wizyty w Marina Mill w Cuxton

Kate (na zdjęciu) cieszyła się głęboką rozmową z personelem, gdy dziś po południu odwiedziła firmę z siedzibą w Kent

Mały zespół dziewięciu osób z Marina Mill, który został założony w 1967 roku, znany jest z rzemieślniczego rzemiosła
„Więc minąłem, to dobrze!” Odpowiedziała.
Księżniczka wyrzuciła swój dzień wycieczką po Sudbury Silk Mills, firmie z siedzibą w Suffolk zatrudniającej ponad 100 pracowników.
Produkuje tkaninę dla najlepszych domów mody, projektantów wnętrz i instytucji dziedzictwa.
Patrzy na studio projektowe, w którym pokazano, jak historyczne wzory archiwum inspirują nowoczesne projekty, po czym przeniosła się na podłogę tkającą, aby zobaczyć tradycyjne krosna i najnowocześniejsze maszyny w akcji.
Została powitana przez Jamiego Lowther-Pinkertona, byłego prywatnego sekretarza Williama i Kate oraz najlepszego doradcy, obecnie zastępcy lorda porucznika Suffolk.
Personel powiedział, że księżniczka spędziła czas na rozmowie ze wszystkimi, których poznała, dzieląc się słowami zachęty i chwaląc umiejętności związane z produkcją tak wysokiej jakości tkanin.
Steven Harris, szef produkcji, przypomniał sobie księżniczkę dostrzegającą szczegóły kawałka materiału i mówiąc: „Masz pracę”. Dodała: „Musisz mieć oko na szczegóły”, podkreślając precyzję i opiekę wymaganą w rzemiośle.
Podczas wizyty rozmawiała z menedżerem konta Beth Humes, podkreślając, że umiejętności rzemieślnicze są „nadal niezwykle ważne” i opisując znak rozpoznawczy „Made in the UK” jako globalny symbol doskonałości.
Poznała także projektantów Mae Littleton (30 lat) i Lucy Spendlove (28 lat), chwaląc ich pracę jako „magiczne i cudowne”, gdy patrzyła, jak szkice i wzory przekształcały się w gotowe tkaniny.