Bezalkoholowa francuska kolekcja musująca French Bloom

Bezalkoholowa francuska kolekcja musująca French Bloom
obraz: francuski kwiat (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Francuska marka luksusowa LVMH planuje kupić udziały w bezalkoholowym winie musującym popularnego francuskiego producenta napojów po 100 dolarów za butelkę.

Inwestycja 30% w markę wina musującego French Bloom wynika z rosnącego zainteresowania konsumentów napojami o niskiej i bezalkoholowej zawartości.

Firma French Bloom, wprowadzona na rynek w 2021 r., odnotowuje coroczny wzrost sprzedaży swojej działalności od chwili jej wprowadzenia na rynek – oczekuje się, że w tym roku sprzedanych zostanie około 500 000 butelek szampana. dziennik Wall Street.

„Istnieje ogromne zapotrzebowanie na produkty wysokiej jakości, które nie zawierają alkoholu” – powiedział Barron’s, dyrektor ds. strategii Moët Hennessy, David Sale. „To było oczywiste od kilku lat, ale po prostu nie mogliśmy znaleźć odpowiedniej okazji”.

Firma French Bloom sprzedaje różnorodne wina musujące, w tym musujące białe i musujące różowe. Najnowszy La Cuvée Vintage, wydany w 2022 roku, to bezalkoholowy mus, który kosztuje 109 dolarów za butelkę.

Aby usunąć alkohol z wina, French Bloom stosuje „autorską” metodę zwaną zimną destylacją próżniową w niskich temperaturach, która polega na delikatnym podgrzewaniu wina. międzynarodowy sommelier.

Dla LVMH moet hennessysektor wina stara się oferować konsumentom bardziej „atrakcyjne alternatywy” dla napojów bezalkoholowych, jak stwierdzono w czasopiśmie. Inne marki win LVMH to Chateau d’Yquem i Chateau Cheval Blanc.

Inwestycja LVMH we French Bloom to pierwszy krok marki w stronę rynku napojów bezalkoholowych. Pierwsze piwo bezalkoholowe Heinekena, Heineken 0.0 z 2017 roku i jedna z wielu marek w sektorze napojów alkoholowych, po Guinnessie (D.E.O.)W 2020 r.

Source link