Z tą historią

Macy’s dała Wall Street mistrzowską klasę mieszanych sygnałów w środę. Łańcuchy domów towarowych pokonały oczekiwania dotyczące przychodów w pierwszym kwartale. Następnie przytoczył presję na taryfę i staranne wydatki konsumenckie związane z wojną handlową w USA w celu zmniejszenia swoich prognoz zysków na cały rok.

Detalista zgłosił zysk na akcję (EPS) w wysokości 0,16 USD, wyprzedzając prognozy analityków. Przychody wynoszą 4,6 miliarda dolarów, przekraczając szacunki Wall Street 4,42 miliarda dolarów.

Ale w środowisku detalicznym, w którym firmy już idą na linie między kupującymi i kosztami marży w świecie inflacji, przychody Macy wydają się wyjaśniać. Firma oczekuje obecnie, że roczne skorygowane EPS spadną z zakresu od 2,05 do 2,25 USD, od 1,60 do 2,00 USD.

Akcje spadły o prawie 4% na 10 rano ET. Wzrosły o około 4% w handlu przed marką.

Taryfy administracji Trumpa, szczególnie te dotyczące odzieży i akcesoriów azjatyckich, przepisują matematykę za dochodami Macy. Przewodniczący i dyrektor generalny Tony Spring rozwiązuje problem z wezwaniami do przychodów firmy, podkreślając wysiłki dostosowania Macy.

„Jesteśmy przekonani, że możemy nadal dywersyfikować nasz kraj pochodzenia, zarówno z naszymi markami prywatnymi, jak i z naszymi krajowymi markami” – powiedział Spring. „W przypadku ostatnich ogłoszeń tych taryf renegocjowaliśmy nasze zamówienia z naszymi dostawcami. Anulowaliśmy lub opóźniliśmy zamówienia, które nie są tam, gdzie potrzebna jest propozycja wartości”.

Spring powiedział, że Macy’s jest obecnie „dobrym obchodzeniem się z wydatkami związanymi z taryfą”, ale sytuacja „ciągle się zmienia”.

Kilku głównych sprzedawców detalicznych migra znaków ostrzegawczych, ponieważ taryfy i niepewność gospodarcza zachmuj perspektywy na 2025 r.

cel(TGT) Raport Sprzedaż maleje ostrzej niż oczekiwano Oczekujemy, że sprzedaż spadnie przez cały rok w pierwszym kwartale. Walmartz drugiej strony, cena już wzrosła (Przedstawia wściekłość prezydenta Donalda Trumpa) I mam nadzieję, że znów je podniesie podczas powrotu do sezonu szkolnego. i oba amerykańskie orły (ae) I sklep z stratami (Rost) Cytował całoroczne wskazówki, powołując się na zmienność makroekonomiczną.

Z drugiej strony nie wszystkie części działalności Macy są równie skuteczne. Wysokiej klasy Bloomingdale and Cosmetics Company BlueMercury (M) Obaj powtórzyły równy wzrost sprzedaży i sugerują, że bardziej zamożni kupujący pozostają odporni, ale flagowa marka Macy odnotowała 2% spadek porównywalnej sprzedaży, gdy cofali się podstawowi klienci o średnim dochodzie.

„W całym kwartale nadal wdrażaliśmy pogrubione strategie rozdziałów, rozszerzając kluczowe inicjatywy, które poprawiły obsługę klienta i przyczyniły się do silniejszej wydajności niż oczekiwano we wszystkich trzech tablicach nazw”, powiedział Spring w raporcie o przychodach. „Nasze wyniki w pierwszym kwartale są przekonane, że mamy odpowiednie strategie i zespoły, aby poruszać się w naszym obecnym środowisku.

Source link