w tej historii
McDonald’s ma nadzieję, że nowe prototypowe sklepy pomogą mu wyprzedzić resztę świata. konkurs.
Sieć fast foodów testuje nowy format sklepu w Los Angeles, mający na celu przyciągnięcie klientów będących w ruchu. Sklepy pilotażowe będą skupiać się na obsłudze zamówień typu drive-thru i drogą elektroniczną i nie będą posiadać lobby ani strefy, w której można zjeść posiłek. Zamiast tego oferuje mobilne okna odbioru, pasy przejazdowe i szafki McDelivery. To jest tylko funkcja. przetestowany Na rynku międzynarodowym. Szafki umożliwiają dostawcom szybkie odbieranie zamówień, skracając czas oczekiwania klientów.
Ten nowy format jest częścią ciągłych wysiłków McDonald’s. pozostać konkurencyjnym Branża, która musi stale dostosowywać się do zmieniających się preferencji konsumentów. Sklep jest zoptymalizowany pod kątem szybkości i wygody i został stworzony do pracy tam, gdzie potrzebna jest mniejsza powierzchnia, gdzie nie zmieściłby się tradycyjny McDonald’s.
Patrząc w przyszłość na rok 2025, kluczem do sukcesu w branży restauracyjnej będą innowacje. W tym roku McDonald’s osiągnął następujące pozytywne wyniki: wyprzedaż promocyjna i strategie marketingowe itp. Oferta na posiłek za 5 dolarów, kurczak, big mac, kubek kolekcjonerski,I Powrót McRiba. To wszystko Październikowa porażka I Epidemia Escherichia coli powiązane z julienne cebula na dodatek ćwierć funta.
Choć tradycyjne sklepy McDonald’s z możliwością zjedzenia posiłku w dalszym ciągu będą głównym przedmiotem działalności, ten pilotażowy sklep pokazuje, co może zrobić sieć. badać nowy sposób Aby odpowiedzieć na wzrost Zapotrzebowanie na wygodę. Poza tym McDonald’s prędkość, dokładnośćI obsługa klienta.
Czas pokaże, czy nowe sklepy zostaną wprowadzone w innych lokalizacjach. Jedno jest pewne, przynajmniej na razie. Branża fast foodów znajduje się w fazie zmian i McDonald’s też może to zrobić. własne pozycjonowanie Prowadzić.
Wartość odgrywa ważną rolę przywrócić klientówAle nie wystarczyRJ Hottovy, szef działu analiz i badań w firmie Placer.ai zajmującej się analizą ruchu pieszych, powiedział w wywiadzie dla Quartz.
„Aby zachęcić ich do powrotu, musisz stale oferować im coś wyjątkowego lub innego” – mówi Hottovy.