Księżna Sussex wprowadziła na rynek nowy sklep cyfrowy, umożliwiając fanom zakup jej ulubionej odzieży, akcesoriów i rekomendacji biżuterii.

Meghan, która opisała swoje „wysokie niskie” podejście do mieszania projektanta i dostępnej mody podczas odcinka jej najnowszej serii Netflix, podzieliła się w poniedziałek link do 2,6 miliona obserwujących na Instagramie.

Uwzględniła zastrzeżenie, że otrzyma komisję ds. Sprzedaży w odniesieniu do niektórych produktów zakupionych za pośrednictwem linków partnerskich, które udostępniła.

Platforma sklepowa jest sprzedawana w „elitarnych twórcach” jako sposób na zarabianie przychodów, jeśli ktoś kupi przedmiot za pośrednictwem łącza, który udostępnił – z prowizją nawet 30%.

Meghan opisała utwory w sklepie internetowym jako „ręcznie dobraną i wyselekcjonowaną kolekcję rzeczy, które kocham”, dodając, że od dawna poproszono ją o podzielenie się inspiracją garderoby.

Stroje, w których księżna została przedstawiona wcześniej, była znana z tego, że sprzedała się w ciągu kilku minut – biały płaszcz kanadyjskiej linii marki The Line, którą nosiła, aby ogłosić swoje zaręczyny z księciem Harry’m w listopadzie 2017 r., Według doniesienia, że ​​rozbiła stronę internetową marki odzieżowej.

Miesiąc później została sfotografowana, niosącą 500 funtów (675 USD) MIDI TOTE TORB wykonaną przez Strathberry, która doprowadziła do wyprzedania przedmiotu w ciągu 11 minut na swojej stronie internetowej globalnej, USA i Chin.

32 -częściowa kolekcja zaprezentowana w poniedziałek ujawniła szafę kapsułkową neutralnych zszywek w stonowanych kolorach – biało, beż, jasnoniebieski i czarny – i naturalne tkaniny, takie jak pościel i kaszmir.

Przedmioty obejmowały „idealną” białą bawełnianą koszulkę, koszulę w paski, niebieską „chłopak” i białe lniane spodnie, a także bardziej formalne przedmioty, takie jak czarna wełniana blezer i pełna, wieczorowa sukienka z kości słoniowej.

Większość produktów pochodzi z ekskluzywnych marek na wysokim poziomie, w tym teorii, reformacji, polne, ekipy Madewell, J, ale obejmują one również opcje luksusowe i budżetowe. Płaszcz, z którym połączyła się, to opcja Uniqlo o wartości 99 funtów, a para brązowych skórzanych sandałów od Saint Laurent Retail za 595 £.

Według Shopmy, prowizje zarobione na platformie zwykle od 10 do 30% „w zależności od marki lub sprzedawcy”. Platforma pozwala również twórcom „odkrywać i zarządzać płatnymi możliwościami współpracy” z ponad 47 000 marek.

Ostatnie przedsięwzięcie księżnej pojawiają się zaledwie kilka tygodni po debiucie jej błyszczącego programu Lifestyle Netflix, który przedstawia jej życie w domu, obiady z przyjaciółmi oraz różne zajęcia ogrodnicze i gotowania.

W ubiegłym roku wprowadziła także na rynek markę Lifestyle, pierwotnie zwaną American Riviera Orchard i znaną jako zawsze, która ma na celu sprzedaż „pięknie wykonanych niezbędnych”, takich jak rzemieślnicze rezerwat i herbata.

Moda, styl życia i zalecenia dotyczące produktu to wszystkie obszary, które wcześniej badała księżna. Meghan założyła i prowadziła własny blog Lifestyle o nazwie TIG przez prawie trzy lata, zanim zamknęła go w kwietniu 2017 r. – na kilka miesięcy przed ogłoszeniem jej zaręczyn z księciem Harrym.

W TIG Meghan podzieliła się pięknem, dietą i modą, przepisami, poradami podróży i słów mądrości o miłości i życiu.

Source link