Japoński producent samochodów ogłosił we wtorek, że samochody Mitsubishi wzrosną średnio o 2,1%. Firma powiedziała, że było to wynikiem 25% taryf nałożonych przez prezydenta Donalda Trumpa na „datę wyzwolenia” w kwietniu.
Mitsubishi tymczasowo wstrzymał dostawę do dealerów USA po kwietniowym ogłoszeniu Trumpa, ale wznowił to w zeszłym tygodniu. Podwyżka cen stwierdziła, że nie będzie miała zastosowania do pojazdów obecnie w salonach dealerów.
Mitsubishi zmusił go do występu przez 18 miesięcy. Sprzedaż w 2024 r. Wzrosła o 26%, co czyni ją najlepszą wydajnością od 2019 roku. Obroty 11% w pierwszych trzech miesiącach roku. Firma wkrótce ujawni nowe modele Outlander i nowe aktualizacje EV harmonogram 2026.
W zeszłym tygodniu Trump medytował na wędrówce taryfowej. RównieżNa powierzchni więcej produkcji USA jest na lądzie. Ale stawki samochodowe są Bardzo Niepopularny Z przemysłem motoryzacyjnym. Mitsubishi nie był pierwszym, który podniósł ceny. Obydwa Subaru I Bród Dokonano tego do 2000 USD.
Marzec, S&P Global Zdegradowany Prognoza 2025 dla sprzedaży pojazdów w USA.
Tymczasem dane oceny Fitch pokazują, że liczba pożyczkobiorców samochodów subprime, którzy wzrosły co najmniej 60 dni temu do 6,56% pożyczek, co najmniej 60 dni temu, jest najwyższą liczbą, ponieważ agenci zaczęli zbierać dane w 1994 r.
Według Mariano Torras, profesora ekonomii na Uniwersytecie Adelphi na Uniwersytecie Adelphi na Uniwersytecie Adelphi wskazuje na podstawową słabość ekonomiczną. Mówi, że to, co dzieje się wśród pożyczkobiorców samochodów z subprime, jest „Kanaryjska kopalnia węgla”, a kwestia pożyczek samochodowych subprime prawdopodobnie rozprzestrzeni się na inne części gospodarki.
– Kevin Williams przyczynił się do tego artykułu.