h2):tekst-3xl pb-8″>
Za kwartał zakończony 30 września Disney podał: Przychody wynoszą 22,5 miliarda dolarówrok do roku na niezmienionym poziomie, a skorygowany zysk spadł o 3%. W całym roku sprzedaż wzrosła o 3% do ponad 94 miliardów dolarów, a skorygowany EPS wzrósł o 19%. Zysk netto sięgnął 10 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 36%. Wolne przepływy pieniężne wzrosły o 18% do nieco ponad 10 miliardów dolarów.
numer nagłówka Pod maską może kryć się więcej ciekawych trendów. Spójrzmy.
h2):tekst-3xl pb-8″>
Rezerwacje rejsów również pobiły rekordy, a sukces merchandisingowy Stitcha o wartości 4 miliardów dolarów spowodował wzrost sprzedaży produktów konsumenckich o 14%.
pod warunkiem, że To jedno z największych zwycięstw Disneya w zakresie merchandisingu od lat, ale brak superbohaterów i namiotów z Gwiezdnych Wojen zaszkodził rocznym przychodom ze sprzedaży biletów, mimo że premiery Zootopia 2 i Avatar: Fire and Ash zaplanowano na koniec tego roku, w roku finansowym 2026 firmy. Wish 2 i Elio studia Pixar wypadły solidnie, jeśli nie spektakularnie, a przy tym przynosiły zyski, nawet jeśli nie stały się gigantami.
usługa przesyłania strumieniowego Więcej niż dostawa. Działalność firmy skierowana bezpośrednio do konsumentów wygenerowała roczny zysk w wysokości 1,3 miliarda dolarów, odrabiając stratę zaledwie dwa lata temu, a Disney+ i Hulu mają obecnie prawie 200 milionów abonentów łącznie. Ogólnie rzecz biorąc, ogólny zysk segmentu Rozrywka spadł w kwartale o 35%, co odzwierciedla niższą produkcję kinową i spadek sprzedaży treści o 26%.
Uruchomienie samodzielnej usługi przesyłania strumieniowego i ulepszonej aplikacji. Jakby to uczcić, w czwartek rano w ESPN 2 pojawił się dyrektor generalny Bob Iger.


















