Logo jaskółczego gniazda można oglądać w siedzibie Nestlé SA w Vevey w Szwajcarii.

Logo jaskółczego gniazda można oglądać w siedzibie Nestlé SA w Vevey w Szwajcarii.
obraz: Bloomberg / Współautor (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Nestlé, największy na świecie producent przetworzonej żywności, właśnie wprowadził na rynek nowy napój proteinowy, który według niego pomoże osobom chcącym schudnąć zaradzić głodowi.

To najnowsze posunięcie firmy w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami odchudzającymi, wynikające z popularności kuracji GLP-1 takich jak Ozempic i Wegovy.

Nowy produkt Nestlé Boost Premeal Hunger Support należy przyjmować od 10 do 30 minut przed posiłkiem. Według , każdy shot o wadze 4,2 uncji zawiera 10 gramów białka i tylko 45 kalorii. stronę internetową marki. Pakiet czterech strzałów kosztuje 10,99 USD i jest obecnie dostępny na Amazon. (AMZN-0,50%) i trochę CVS (CVS+4,70%) sklep.

„Naturalny poziom GLP-1 ulega zwiększeniu i pomaga kontrolować głód, więc ta dawka ma znaczący wpływ na uczucie sytości” – powiedział dyrektor ds. technologii Nestlé. – powiedział Reuterowi Stefan Palzer. w środę.

GLP-1 to hormon jelitowy, który reguluje poziom cukru we krwi i zmniejsza apetyt. Leki odchudzające, takie jak Ozempic, Wegovy i Zepbound, działają poprzez naśladowanie tego hormonu.

Morgana Stanleya (SM.-0,41%) Analitycy przewidują rynek globalny Oczekuje się, że do 2030 roku wartość tych leków osiągnie wartość 105 miliardów dolarów. Bank inwestycyjny spodziewa się również, że do 2035 r. stosowanie tych metod leczenia dotrze do około 31,5 miliona osób, czyli około 9% populacji USA.

Nie jest to pierwszy produkt Nestlé skierowany na ten rozwijający się rynek. Na początku tego roku Nestlé wprowadziło na rynek nową linię mrożonek. Targetowanie użytkowników GLP-1. Marka Vital Pursuit to wysokobiałkowe, niskokaloryczne pizze, kanapki, makarony i miski.

Były dyrektor generalny Nestlé, Mark Schneider, powiedział to w związku ze wzrostem liczby leków odchudzających w maju, kiedy firma wprowadziła na rynek swoją nową markę. zmieniły się potrzeby żywieniowe konsumentówtworząc nowe możliwości dla firm spożywczych.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj