Obraz z artykułu zatytułowanego Nikola złożył wniosek o bankructwo. Poznaj inne nieudane startupy EV

obraz: Dustin Franz/Bloomberg (Getty Images))

Lordstown Motors został założony w 2018 r. Przez Steve’a Burnsa, byłego dyrektora generalnego małego producenta pojazdów użytkowych o imieniu Grupa Kurs Workhorse. (WKHS))kiedy musiał sprzedać zakład produkcyjny w Roadstown, Ohio, General Motors dostrzegła taką możliwość.

Automator zaczął negocjować z oparzeniami pod presją prezydenta Trumpa. Promowałem transakcję Przed Burns zabezpieczył fundusze lub nazwę nowej firmy. Powstała firma, Roadtown Motors, miała na celu sprzedaż ciężarówek uzbrojonych w silniki elektryczne w każdym pionie koła, ale wydawało się, że nie zniknęło.

W 2021 r. Badania Hindenburga z krótkim sprzedażą oskarżyły Burns i Roadtown o przesadzenie liczby zamówień otrzymanych na ciężarówki, które same napotkały niezliczone problemy. W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2022 r. Zbudowano tylko 31 ciężarówek w ciągu roku, rozpoczęła się produkcja. W następnym kwartale dostarczono tylko dwie ciężarówki.

Roadtown złożył wniosek o ochronę bankructwa w rozdziale 11 w czerwcu 2023 r., Ale pojawił się ponownie w marcu 2024 r. W poszukiwaniu „potencjalnej kombinacji biznesowej” z NU Ride Inc. Najnowsze Raport kwartalny Pokazuje sumę aktywów w wysokości 58 251 USD i łączną liczbę zobowiązań w wysokości 15 247 USD.

Jedyny ogłoszenie Firma ma własność, a kwartalny raport dotyczy procesu przeciwko Foxconn, najbardziej znanym z produkcji. (Aapl)) iPhone. Lordstown oskarżył Foxconn o wprowadzające w błąd plany współpracy na linii EV.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj