2024 Hyundai Ioniq 6

2024 Hyundai Ioniq 6
fotografia: grupa silnikowa hyundai (Obrazy Getty’ego)

Lęk przed zasięgiem – znany również jako Ładowanie niepokoju – Strach, że w samochodzie konsumenta rozładuje się, zanim dotrze do stacji ładowania. Jest to jeden z najczęstszych i utrzymujących się problemów, który powstrzymuje konsumentów przed przesiadką na pojazdy elektryczne. Według jednego z badań około połowa dorosłych Amerykanów jako powód uniknięcia zakupu pojazdu elektrycznego podała obawy związane z zasięgiem. ostatnie sondaże.

Według Departamentu Energii w Ameryce Północnej istnieje obecnie 213 021 publicznych i prywatnych portów ładowania oraz 78 377 stacji ładowania. Ale kraj musi Pomnóż to przez 6, aby osiągnąć pełną elektryfikację do lat 40. XXI wieku.

Chociaż jednak pilnie potrzebne są ulepszenia infrastruktury ładowania w Ameryce Północnej, większość ludzi nie musi się martwić. Od początku 2024 r. konsumenci w USA będą mieli do dyspozycji co najmniej 30 modeli pojazdów elektrycznych, które na jednym ładowaniu będą w stanie przejechać ponad 500 mil. O tym poinformował Bloomberg News w marcu. Do końca roku ma zostać wprowadzonych na rynek kolejnych 20 egzemplarzy.

Dla porównania, według danych federalnych typowy właściciel samochodu pokonuje 23 476 mil rocznie, czyli 37 mil dziennie. Największa różnica pomiędzy zasięgiem a ładowarkami jest zauważalna podczas podróży drogowych, a ładowarek może stać się jeszcze mniej w zależności od tego, dokąd podróżuje kierowca. Jeśli jedziesz w Wyoming, znacznie trudniejsze czasy Porównaj znalezienie stacji ładowania ze znalezieniem kogoś w Teksasie lub Kalifornii.

ponadto, niestabilny startrząd federalny rozpoczął dystrybucję dodatkowych środków zapewnianych przez program formuły krajowej infrastruktury pojazdów elektrycznych (NEVI). Rząd stanowy planuje wykorzystać budżet NEVI w wysokości 5 miliardów dolarów na zatrudnienie firm do produkcji stacji ładowania. Docelowo rząd zamierza finansować federalne ładowarki w każdym stanie.

Source link