Co najmniej 175 lotów IndiGo zostało odwołanych w czwartek wcześnie rano w Indiach ze względu na pogłębiający się chaos na kluczowych lotniskach po tym, jak rygorystyczne przepisy rządowe dotyczące norm bezpieczeństwa załóg pomieszały planowanie grafików w największej linii lotniczej w kraju.

Zakłócenia w ruchu spowodowały, że tysiące podróżnych utknęło na drogach już od trzech dni. IndiGo, które ma ponad 60% udziału w rynku krajowym, odwołało w środę co najmniej 150 lotów do głównych miast.

Rzecznik poinformował, że w czwartek na lotnisku w Bengaluru odwołano 73 loty. Według źródeł lotniskowych odwołano około 30 lotów w Delhi i 68 w Hyderabad.

Linia lotnicza nie odpowiedziała w czwartek na prośbę o komentarz, ale stwierdziła, że ​​w tym tygodniu odwołania wynikały z różnych czynników, w tym z bardziej rygorystycznych limitów czasu pełnienia obowiązków lotniczych wprowadzonych przez indyjski organ regulacyjny ds. lotnictwa w celu rozwiązania problemu zmęczenia pilota.

Federacja Indyjskich Pilotów stwierdziła, że ​​IndiGo nie było w stanie na czas dokonać zmian w składzie i odpowiednio zaplanować harmonogramu przed datą wdrożenia 1 listopada, która wydłużyła okresy odpoczynku i wprowadziła pewne ograniczenia dotyczące nocnych lotów.

Kryzys jest poważną porażką dla działającej od dwudziestu lat linii lotniczej, która zbudowała swoją reputację na punktualności, ukuwając slogan „IndiGo Standard Time”, gdy zamykała bramy samolotów na długo przed godziną odlotu.

W środowym oświadczeniu linia lotnicza stwierdziła, że ​​wprowadza „skalibrowane korekty” swoich rozkładów lotów na następne dwa dni.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj