samolot amerykańskich linii lotniczych

samolot amerykańskich linii lotniczych
fotografia: Jo Radle (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

amerykańskie linie lotnicze (AAL+0,23%) Raport wyników finansowych w czwartek; odnotował stratę w wysokości 149 milionów dolarów przy przychodach w wysokości 13,7 miliarda dolarów. Firma przedstawiła jednak również aktualne informacje na temat swoich wysiłków mających na celu odzyskanie klientów, do których trudno dotrzeć, a których odejście drogo ją kosztowało.

Firma faktycznie ogłosiła dodatni dochód netto w wysokości 205 milionów dolarów, z wyłączeniem następujących wydatków: Nowy kontrakt związkowy stewardów W szczególności zwrócił uwagę na wyzwania, jakie stwarzają: Zawieszenie CrowdStrike I para huraganów. Jednak główny nacisk położony jest na odzyskanie klientów podróżujących klasą biznesową.

„Udział American w przychodach korporacyjnych i agencyjnych osiągnął najniższy poziom 11% poniżej naszego historycznego udziału” – powiedział dyrektor generalny Robert Isom w rozmowie telefonicznej dotyczącej wyników linii lotniczej.

Na początku tego roku Amerykanie zwolnił byłego dyrektora handlowegoWasu Raja. Starał się zapewnić firmie większe przychody z klasy biznes bezpośrednio, zamiast korzystać z usług korporacyjnych biur podróży. Jednym ze sposobów było utrudnienie pasażerom zdobywania punktów lojalnościowych w przypadku pośredniej rezerwacji. Z raportu Baina wynika, że ​​odrzuciło to tak wielu klientów, że nie jest w stanie ich dłużej zatrzymać, a firma American próbuje teraz nadrobić straty.

W tym celu firma zamierza zadośćuczynić, zmieniając umowy turystyczne dla swoich największych klientów korporacyjnych, podpisując nowe umowy z biurami podróży służbowych i wznawiając umowy turystyczne na początku tego miesiąca. Program doświadczeń korporacyjnych Zaprojektowany, aby zapewnić pasażerom korporacyjnym pierwszeństwo miejsc i zmianę rezerwacji w przypadku zakłóceń lotu. Isom stwierdził, że wyniki American za trzeci kwartał odbiły się o 7% poniżej poziomu działalności związanej z podróżami służbowymi.

„Wiemy, że pełne odzyskanie przychodów zajmie trochę czasu, jednak biorąc pod uwagę postęp, jaki obserwujemy i podejmowane wysiłki, jesteśmy pewni, że będziemy w stanie w pełni odzyskać przychody z kanałów pośrednich w celu wyjścia w 2025 r. Naszym celem jest to, aby osiągnąć cel: wyzdrowieje” – powiedział Isom podczas telekonferencji. „Nieustannie koncentrujemy się na odbudowie relacji z naszymi klientami korporacyjnymi, ponownym wykorzystaniu kanału agenta i ułatwieniu prowadzenia interesów z American Airlines”.

Source link