„Punkt zwrotny” w przejściu na pojazdy elektryczne nie zostanie spowodowany przez organy regulacyjne zajmujące się ochroną środowiska ani polityków sprzeciwiających się pojazdom elektrycznym. Zamiast tego Ford Motor Co. twierdzi, że będzie to zasługa konsumentów, którzy dowiedzą się o lepszych, tańszych pojazdach elektrycznych i pokochają je. (F) Wiceprezes nadzorujący program pojazdów elektrycznych.
Darren Palmer z Forda powiedział: „Nie chodzi o osiągnięcie dowolnego udziału w rynku, chodzi o to, aby pojazdy elektryczne były po prostu lepsze dla większej liczby klientów – łatwiejsze w prowadzeniu i tańsze w posiadaniu. „Oznacza to, że można je łatwo zintegrować z codziennym życiem”.
Wiele powiedziano o Dynamika sprzedaży pojazdów elektrycznych spowalnia. Oczekuje się, że w USA sprzedaż pojazdów elektrycznych wzrośnie w tym roku o około 20%, czyli o około 500 000 dodatkowych jednostek, znacznie poniżej rekordowego wzrostu wynoszącego 40% w 2023 r. Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej.
wiele firm odciągnięty Biorąc pod uwagę cele sprzedażowe i część inwestycji w pojazdy elektryczne, Palmer uważa, że popularność pojazdów zaawansowanych technologicznie jest tylko kwestią czasu.
„Wierzę, że następna duża zmiana w motoryzacji nastąpi w kierunku pojazdów definiowanych programowo i elektrycznych” – powiedział w wywiadzie e-mailowym dla Quartz. „Sprzedaż pojazdów elektrycznych rośnie, ale wiele osób nadal sceptycznie podchodzi do skoku naprzód w zakresie ładowania i zasięgu, i słusznie”.
Oprócz kwestii asortymentu, branżaŁadowanie niepokoju” — Palmer wskazał na wysokie ceny, kolejny uporczywy problem, który powoli staje się mniej istotny. Ceny elektrycznych SUV-ów spadły w ostatnich latach o ponad 20%, ale ceny niektórych alternatywnych pojazdów elektrycznych również spadają. 10% wyższy niż tradycyjna energia gazowa Kuzyni.
Według Palmera prawdziwym problemem, na którym koncentruje się Ford, jest edukacja konsumentów i zwalczanie dezinformacji.
„Naszym zadaniem jest naprawdę pomagać i edukować naszych klientów, aby zrozumieli, że pojazdy elektryczne to świetna opcja dla wielu osób” – powiedział, że rok 2025 będzie „ważnym rokiem”, ponieważ będzie starał się osiągnąć ten cel. osiągnąć zysk.
Palmer nie boi się zachwalać wysiłków producentów samochodów mających na celu przyciągnięcie konsumentów. Wśród nich są Fordyobietnica mocyZapewnia klientom leasingującym lub kupującym Forda EV bezpłatną ładowarkę, gwarancję zabrania go do domu i bezpłatnego profesjonalnego montażu. Obejmuje również różnorodne modele, z których niektóre są w stanie przejechać ponad 300 mil bez ładowania.
Palmer był członkiem-założycielem zespołu Forda Edison. Najlepiej sprzedający się SUV Mustang Mach — Pasjonat wyjątkowych możliwości, jakie mogą zaoferować tylko pojazdy elektryczne i pojazdy połączone z siecią.
„Jako inżynier jedną z rzeczy, które lubię w pojazdach elektrycznych, jest możliwość robienia rzeczy, które wcześniej nie były możliwe, na przykład możliwość napędzania ciężarówki w razie wypadku, nawet na odległym placu budowy funkcja itp. To zjawisko meteorologiczne” – powiedział. „Alternatywnie możesz zainstalować w domu falownik, aby zapewnić zasilanie domu podczas przerwy w dostawie prądu”.
Palmer powiedział, że budzi się każdego ranka i znajduje swój samochód, elektryczny pickup Ford F-150 Lightning, w pełni naładowany, i dodał, że od lat nie musiał jeździć na stację benzynową.
„Rozmawiając z klientami, którzy dokonali tej zmiany, i tymi, którzy tego nie zrobili, odkryliśmy, że klienci, którzy nie mają doświadczenia z pojazdami elektrycznymi, często nie rozumieją wygody, jaką pojazdy elektryczne mogą wnieść do ich życia” – powiedział Palmer . „Pojazdy elektryczne naprawdę zapewniają klientom bezproblemową obsługę i eliminują codzienne kłopoty”.