w tej historii
McDonald’s w tym tygodniu Ostrożnie zdystansował się od byłego prezydenta Donalda Trumpa. Po zatrzymaniu się w lokalu w Pensylwanii przyciągnął uwagę, udając, że pracuje podczas prywatnego wydarzenia, w którym uczestniczyli wstępnie zweryfikowani kibice.
W notatce dla pracowników gigant fast foodów wyjaśnił, że nie promuje wizyty prezydenta Trumpa i „nie popiera żadnego kandydata na urząd wybieralny”.
„Jak widzieliśmy, nasza marka była w centrum rozmów przez cały cykl wyborczy” – napisała firma. „Nie prosiliśmy o to, ale to pokazuje, jak McDonald’s przemawia do tak wielu Amerykanów”.
Przeczytaj całą notatkę poniżej.
McDonald’s USA:
Dzisiaj rano były prezydent Trump odwiedził restaurację McDonald’s w Pensylwanii na prośbę lokalnego franczyzobiorcy.
Jak widzieliśmy, nasze marki były w centrum rozmów w tym cyklu wyborczym. Nie prosiliśmy o to, ale to dowodzi, jak McDonald’s przemawia do tak wielu Amerykanów.
McDonald’s nie popiera żadnego wybranego kandydata na prezydenta i to samo dotyczy tej kampanii na kolejnego prezydenta. Nie jesteśmy ani czerwoni, ani niebiescy, jesteśmy złoci.
Chociaż nie jesteśmy marką polityczną, z dumą słyszymy o miłości byłego prezydenta Trumpa do McDonald’s i miłych wspomnieniach wiceprezydenta Harrisa z pracy w Arches. Chociaż my i nasi franczyzobiorcy nie dysponujemy danymi dotyczącymi wszystkich stanowisk sięgającymi wczesnych lat 80-tych, to, co czyni „Ósemki” tak potężnymi, to wspólne doświadczenia wielu Amerykanów.
Kiedy lokalne organy ścigania zwróciły się do właściciela i operatora Dereka Giacomantonio w sprawie zainteresowania byłego prezydenta Trumpa wizytą w restauracji w Pensylwanii, zastanawiał się, w jaki sposób on i jego zespół mogliby przyczynić się do rozwoju lokalnej społeczności, z dumą podkreśla, w jaki sposób tworzą pyszne dania, takie jak ich świat. słynne frytki.
Dowiedziawszy się o prośbie byłego prezydenta, podeszliśmy do niej przez pryzmat jednej z naszych podstawowych wartości: otwartych drzwi dla wszystkich.
Franczyzobiorcy zaprosili wiceprezydenta Harrisa i gubernatora Walza do swoich restauracji, aby opowiedzieli, w jaki sposób McDonald’s zapewnia znaczące ścieżki do możliwości gospodarczych oraz odżywia i pielęgnuje społeczności lokalne, stosując to samo podejście.
Zasoby, którymi udostępniliśmy w ostatnich miesiącach, będą szczególnie ważne w obliczu zbliżającego się końca okresu wyborczego.
Jeśli jesteś franczyzobiorcą, zespołem restauracyjnym lub dostawcą, w dalszym ciągu korzystaj z zestawu narzędzi wyborczych udostępnionego wcześniej i dostępnego pod powyższym linkiem. Jeśli jesteś pracownikiem biurowym, zwracaj uwagę na przypomnienia o dostępnych zasobach, dzięki którym możesz kontynuować wsparcie.
O sile naszej marki zawsze decydowali nasi ludzie. Rezonans i znaczenie McDonald’s są silniejsze niż kiedykolwiek.
Trudno było to osiągnąć dzięki Waszym wysiłkom i naszej zbiorowej wierze w naszą moc, wszystkim trzem nogom stołka.
Dziękujemy za zaangażowanie w naszą markę, za dumną służbę naszym klientom i społecznościom, za przestrzeganie naszych podstawowych wartości i za otwarcie naszych drzwi dla wszystkich.
— Francisco Velasquez przyczynił się do powstania tego artykułu.