Z tą historią
Southwest Airlines Ogłoszono we wtorek, aby zakończyć bezpłatną politykę CheckBag, irytującą klientów i ekscytujących rywali.
Linia lotnicza z Dallas powiedziała, że zmiana „napędza wzrost przychodów i nagradza swoich najbardziej lojalnych klientów”. Jedna bezpłatna torba na czek zostanie zapewniona dla członków listy A, szybkich posiadaczy kart kredytowych i wyborów innych klientów, ale wszyscy pozostali klienci będą musieli zapłacić za sprawdzenie torby.
United Airlines (ual-6,03%)) Dyrektor generalny Scott Kirby odpowiedział na wiadomości na temat JP Morgan (JPM-0,62%)) Rada inwestorów powiedziała we wtorek, że było to „święte morderstwo krów”.
„To naprawdę wielka sprawa na południowy zachód” – powiedziała Kirby. Według Business Insider. „To byłoby dobre dla wszystkich innych”.
Dyrektor generalny Delta, Ed Bastian, wydawał się zadowolony z wiadomości, mówiąc na tym samym spotkaniu: „To oczywiste, że są klienci, którzy to wybrali, a teraz ci klienci”.
W mediach społecznościowychAmtrak zaczął 28 maja i cieszył się zmianą, mówiąc: „Myślę, że jesteśmy jedynymi, którzy mają darmowy bagaż”. „
Bezpłatne zasady torby Southwest uczyniło wielu klientów lojalnych wobec marki i otrzymała kilka wstrząsów po serii zwolnień. Niedawno ogłosiliśmy dodanie miejsc premium i planowaliśmy eliminację naszej polityki otwartych miejsc w celu zwalczania serii rozczarowujących raportów przychodów.
Henry Harteveldt, analityk lotniczy z Atmosphere Research Group, powiedział wczoraj, że uważa, że ten ruch jest poważnym błędem.
„W ten sposób niszczysz swoją markę. W ten sposób niszczysz preferencje klientów. W ten sposób niszczysz swoją lojalność. I myślę, że to wyśle południowy zachód na ogon finansów” – powiedział. Powiedział CBS News. „Dzięki tym zmianom Southwest staje się inną linią lotniczą”.