Bilety linii lotniczych przybyły kiedyś przez post na tygodnie przed długo oczekiwaną podróżą, w papierowym portfelu, który będzie ceniony i zachowywał się do momentu wejścia na pokład.

Jednak wiadomość, że Ryanair całkowicie złomuje bilety fizyczne w nadchodzących tygodniach, może całkowicie zabrzmieć śmierci na kartę na pokład, z innymi liniami lotniczymi Oczekuje się, że pójdę w ich ślady W miarę jak branża turystyczna porusza się coraz bardziej online.

Od listopada przewoźnik tanio przestanie wydawać fizyczne podania na rzecz proszenia ulotek o pobranie cyfrowych przepustek do ich smartfonów.

Kampanie reprezentujące starszych podróżników skierowali się przeciwko planom, nazywając to „haniebnym posunięciem” i oskarżając linię lotniczą o stawianie zysków ponad potrzebami niektórych swoich klientów.

Grupy, w tym Age UK i Silver Voices, które lobbys w imieniu sześćdziesiąt, powiedziały, że ruch ten utrudni latom dla tych, którzy nie mają dostępu do smartfona lub zmagania się z technologią.

Ryanair powiedział w oświadczeniu w środę, że przejdzie do „100% cyfrowych podańców wejściowych” od 12 listopada, cofając wcześniej ogłoszoną datę 3 listopada, kiedy wiele szkół powraca z półokrotności wakacji.

Ten ruch oznacza, że ​​pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować kopii swojej karty pokładowej, a zamiast tego będą musieli skorzystać z cyfrowej przepustki pokładowej utworzonej przez aplikację Myryanair po zameldowaniu.

Omawiając tę ​​decyzję w zeszłym miesiącu, dyrektor generalny Ryanair Michael O’Leary powiedział niezależnym podcastie Travel Simon Calder: „Pozbywamy się papierowych przepustek na pokład.

Adios: 12 listopada wszyscy pasażerowie podróżujący z Ryanair - z wyjątkiem sytuacji, gdy wyruszą do Maroka - będą wymagać cyfrowej karty pokładowej, a bilety papierowe nie są już wydawane

Adios: 12 listopada wszyscy pasażerowie podróżujący z Ryanair – z wyjątkiem sytuacji, gdy wyruszą do Maroka – będą wymagać cyfrowej karty pokładowej, a bilety papierowe nie są już wydawane

Dennis Reed z Over Sixties Group Silver Voices, powiedział, że zmiana spowoduje „chaos” i zapytał, jak zareaguje linia lotnicza, jeśli pasażer przybywa bez wymaganego przepustki cyfrowej

Dennis Reed z Over Sixties Group Silver Voices, powiedział, że zmiana spowoduje „chaos” i zapytał, jak zareaguje linia lotnicza, jeśli pasażer przybywa bez wymaganego przepustki cyfrowej

„W tej chwili od 85 do 90 procent pasażerów pojawia się ze smartfonami” – powiedział O’Leary.

„Prawie 100 procent pasażerów ma smartfony, a my chcemy przenieść wszystkich na technologię smartfonów”.

Linie lotnicze twierdzi, że przeprowadzka do cyfrowej ma co roku zaoszczędzić 300 ton papieru.

W miarę zbliżania się daty przejścia, działacze wyrazili obawy dotyczące wpływu, jaki wywiera na cztery miliony ludzi w Wielkiej Brytanii, którzy nigdy nie uzyskali dostępu do Internetu, oraz milionów więcej, którzy nie posiadają smartfona – Apple lub Android – który jest wymagany do pobrania podań cyfrowych.

Dennis Reed, dyrektor Silver Voices, powiedział Telegraph: „To haniebny ruch. Skutecznie mówią, że nie chcą osób starszych jako pasażerów. Istnieje silny argument, aby powiedzieć, że jest to dyskryminujące.

Reed powiedział, że zmiana spowoduje „chaos” i zapytał, jak zareaguje linia lotnicza, jeśli pasażer przybywa bez wymaganego przepustki cyfrowej.

Powiedział: „To również odizoluje osoby starsze od społeczeństwa, co robią firmy, które są całkowicie cyfrowo.

Oszczędzanie papieru, ale działacze reprezentujący starszych podróżników twierdzą, że decyzja Michaela O'Leary'ego o złomowaniu fizycznego pokładu przekazywania rabatów

Oszczędzanie papieru, ale działacze reprezentujący starszych podróżników twierdzą, że decyzja Michaela O’Leary’ego o złomowaniu fizycznego pokładu przekazywania rabatów

„Naprawdę wezwałbym ich do ponownego rozważenia. Ja, na przykład, nie będę latać z Ryanairem i zachęcam innych ludzi do podjęcia tej samej akcji.

Linia lotnicza twierdzi, że podejście w pełni cyfrowe uczyni podróżowanie, a „wszystkie dokumenty podróży są dostępne w jednym wygodnym miejscu”.

Pan O’Leary powiedział: „Jeśli stracisz telefon, nie ma problemu. Tak długo, jak zameldowałeś się przed dotarciem na lotnisko, ponownie wystawimy papierową przepustkę na lotnisku bezpłatnie.

„Ale musisz się zameldować, zanim dotarłeś na lotnisko”.

Wyjaśnił, że nawet jeśli akumulator klienta umrze, o ile sprawdził się w numerze sekwencji, powinien być nadal dostępny w systemach Ryanair.

„Zabierzemy cię, wejdziesz dalej” – nalegał pan O’Leary. „Więc nikt nie powinien się tym martwić”.

Dodał: „Upewnij się, że zameldujesz się online, zanim dotrzesz na lotnisko, a wtedy wszystko będzie dobrze”.

Jednak Caroline Abrahams, dyrektor charytatywny Age w Wielkiej Brytanii, powiedziała, że ​​linia lotnicza ma obowiązek opieki wobec pasażerów, aby zapewnić dostępny alternatywny proces.

Abrahams powiedział: „Zawsze powinien istnieć alternatywny sposób rezerwacji i pokazywania biletów, które nie są w niekorzystnej sytuacji tych, którzy nie są online”.

Niektóre miejsca docelowe, w tym Maroko i Albania, nadal wymagają od pasażerów wydrukowania przepustek pokładowych.

Linia lotnicza twierdzi, że „osiągnęła porozumienie” z Albanią, co oznacza, że ​​z marca kraj będzie również cyfrowy.

Obecnie pasażerowie, którzy zameldują się na lotnisku zamiast online, stają przed opłatą do 55 £.

To nie jedyna zmiana przybywa do linii lotniczej, O’Leary ogłosił niedawno, że Ryanair planuje Zwiększ bonusy personelu dla pracowników, którzy łapią pasażerów w dużych torbach.

Pojawia się po tym, jak ujawniono, że pracownicy pracujący dla budżetowej linii lotniczej mogą osiągnąć do 80 EUR (68,98 GBP) miesięcznie po egzekwowaniu ścisłych zasad. Teraz ten czapka ma zostać złomowana, a inne zmiany są planowane.

Szef Ryanair Michael O’Leary podzielił się Dokonuje „absolutnie żadnych przeprosin” za łapanie ludzi, którzy oszukują system’.

Na konferencji prasowej w centrum Londynu planuje podnieść zachęty do pracowników bramy, którzy przechwytują pasażerów, którzy próbują wprowadzić ponadgabarytowy bagaż na pokładzie.

Bonusy prawdopodobnie zostaną zwiększone z 1,50 € (1,29 GBP) do 2,50 EUR (2,16 GBP) na torbę od listopada.

Pasażerowie podróżujący z Ryanair stoją w obliczu surowych zasad bagażu, z opłatami do 75 £ za wkładanie zbyt dużego torby w obszycie Jeśli zostanie ono przyniesione do bramy pokładowej.

Tylko jedna mała torba, która może zmieścić się pod siedzeniem z przodu, znajduje się w najniższych taryfach.

Pan O’Leary powiedział: „Absolutnie nie przepraszam za to. Chcę, aby nasi ludzie zajmują się łapiącą ludzi, którzy oszukują system.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj