Administracja Trumpa chce ułatwić producentom samochodów uwolnienie samochodów, które nie mają standardowych elementów sterujących, takich jak koła sterujące i pedały hamulcowe.
Krajowe biuro bezpieczeństwa ruchu drogowego W liście do Zainteresowane strony w piątek oświadczyli, że upraszczają proces rezygnacji z producenta luster, hamulców i innych tradycyjnych kontroli z atrakcyjnych przepisów bezpieczeństwa, aby umożliwić im wejście do pojazdu.
NHTSA ma uprawnienia do zwolnienia do 2500 pojazdów na producent. Proces ten okazuje się jednak czasochłonny i frustrujący dla producentów samochodów, którzy chcą zabezpieczyć federalne opłaty przed wytycznymi bezpieczeństwa. Wiele wniosków zbiera kurz od lat bez podjęcia działań NHTSA w sprawie wniosku.
„Usprawniliśmy ten proces, aby usunąć kolejną barierę dla amerykańskich innowacji transportowych, zapewniając, że amerykańskie firmy AV rywalizują o międzynarodowych rywali i zapewnianie im bezpieczeństwa” – powiedział sekretarz transportu Sean Duffy. W oświadczeniu. Dodał obecny proces. „Sprawiamy, że firmy usiadają niepotrzebnymi deficytami, które uniemożliwiają dostosowanie najnowszych technologii”.
W ubiegłym roku administracja Biden utworzyła ten sam niewielki proces zwolnienia dla firm samochodowych i technologicznych w samochodach samojezdnych. Wymagali jednak od tych firm udostępnienia danych rządowi, aby rozwinąć większą przejrzystość.
Tesla Mam zamiar wydać Gdy na drogach pojawiają się więcej autonomicznych samochodów, wysoce zaplanowane „Robotaxi” ustalono na 22 czerwca.
– Shannon Carroll przyczynił się do tego artykułu.