Ruch przechodzi przez lukę między starą marynarką wojenną a Nowym Jorkiem.

Ruch przechodzi przez lukę między starą marynarką wojenną a Nowym Jorkiem.
obraz: Drew Angele (Getty Images))

Z tą historią

Luka zakłada starą marynarkę wojenną (GPS), a AI może pomóc w umocnieniu pozycji w handlu detalicznym.

Największa marka GAP, Old Navy, partnerzy z Radar, zaawansowaną technologią, która korzysta z RFID, AI i Computer Vision. Inwentaryzacja śledzenia W czasie rzeczywistym.

Horacio Barbeito, dyrektor generalny Old Marynarki Wojennej, powiedział, że technologia zapewni towarzyszom sklepów „moc” do lepszego zarządzania zapasami i znalezienia przedmiotów w sklepie. Old Marynarki Wojennej nie opracowała, w jaki sposób partnerstwo wpływa na doświadczenie w sklepie lub prywatność klientów. Nie określił również, czy sztuczna inteligencja jest używana do celów zapobiegania kradzieży. Quartz skontaktował się z firmą o komentarz.

Sprzedawca z siedzibą w San Francisco w Kalifornii będzie wdrażał monitorowanie zapasów AI w sklepach w całym kraju przez następne kilka lat. Ten ruch jest częścią ciągłych wysiłków GAP na rzecz wzmocnienia starej pozycji morskiej na rynku.

Podczas rozmowy przychodów z 7 marca z 7 marca dyrektor generalny Richard Dixon podkreślił jako wiodący kierowca bazy klientów, rozszerzając obecność w mediach społecznościowych Old Navy i zaangażowanie wpływowe. Dixon dodał, że Old Navy utrzymała swoje miejsce jako wiodący amerykański sprzedawca odzieży profesjonalnej przez osiem kolejnych kwartałów. Jest to statystyka, która wyklucza domy towarowe.

„W następnym roku Old Navy skupi się na kluczowych kategoriach innowacji z jasnymi cenami, dużymi pomysłami na opowiadanie historii i lepszą nawigacją w sklepie”-powiedział Dickson.FDS+0,12%) Transkrypty.

Wzrost sztucznej inteligencji w sklepie Kola również z innymi sektorami, szczególnie fast foodami. Na początku tego miesiąca, Taco Bell’s Chipmaker ogłasza partnerstwo z chipmakerem Nvidia Zintegruj sztuczną inteligencję z globalnymi operacjami restauracyjnymi. Inne łańcuchy, takie jak McDonald’s, Chickfil aI Wendy’s Załóżmy również, że używasz sztucznej inteligencji do zarządzania produkcją produktów i operacjami w sklepie. Detaliści, w tym Costco I drzewo dolara (DLTR+5,15%) Próbujesz śledzić zaangażowanie klientów za pomocą AI.

Source link