Celem Starbucks jest Wzbudź ponownie zainteresowanie konsumentów Współpracujemy z Disneyem, aby wprowadzić na rynek limitowaną kolekcję z motywem Myszki Minnie.

Cena zimnego kubka ze stali nierdzewnej o pojemności 24 uncji: 45 dolarówz satynową czerwoną metaliczną podstawą, białymi kropkami i twarzą Minnie. Oprócz zimnych kubków, Starbucks oferuje również 50 dolarów Stalowy kubek podróżny Myszka Minnie jest uderzająco podobny do popularnego kubka Stanley’s Quencher.

Posunięcie to następuje, gdy Starbucks zmaga się z takimi problemami, jak: Spowolnienie wzrostu sprzedaży I Zaostrzająca się konkurencja. Nostalgiczne powiązanie z Disneyem może przyciągnąć wiele uwagi, ale raczej nie do czynienia z podstawowe kwestie z przed którymi stoją marki.

Brian Nicol, nowy dyrektor generalny Starbucks, przysiągł Do firma zwrotna do tego korzenie Koncentrując się na szybkość i prostota. Nicole jest zaangażowany do robienia wypij kawę w ciągu 4 minut, Udoskonal menu Aby zamawianie było bardziej efektywne i Usuwanie dopłat Alternatywa dla mleka niemlecznego. Czas pokaże, czy środki te mogą pobudzić wzrost. pogoda z szersze naciski gospodarcze – tak jak inflacja I Rosnące ceny żywności – pozostaje niepewna.

W listopadowym Dniu Starbucks Red Cup firma przeprowadziła dystrybucję czerwony kubek wielokrotnego użytkuWedług firmy analitycznej Placeri.ai liczba pieszych wzrosła o 42,4% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Z tym sukcesem, Ostatnio dodane menu Rzeczy takie jak nowe opcje espresso i przyjazne dla wegan opakowania z falafelem mogą pomóc w utrzymaniu ciągłej przewagi konkurencyjnej.wojna wartości

Jednak w 2024 r. Starbucksowi nie udało się przyciągnąć konsumentów ani w USA, ani na drugim co do wielkości rynku, czyli w Chinach. W grudniu firma ogłosiła: Potrójny urlop rodzicielski Dla baristów, którzy pracują co najmniej 20 godzin tygodniowo. Tymczasem w Chinach Starbucks zatrudnił pracowników. Pierwszy w historii dyrektor ds. rozwoju Firma współpracuje z markami rozrywkowymi, aby przyciągnąć klientów przybywających do sieci takich jak Luckin Coffee.

Współpraca z Myszką Minnie może przyciągnąć ruch, ale jest podobna do McDonald’s.kubek kolekcjonerski” Pozyskuj klientów poprzez promocje Odsprzedam kubek za 100 dolarów W przypadku witryn stron trzecich, takich jak eBay, dynamika Starbucks może nie potrwać długo. Aby firma mogła naprawdę sprostać wyzwaniom współczesności, będzie potrzebować czegoś więcej niż tylko nowości.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj