Z tą historią

Starbucks (niespodzianka)) Dostosowaliśmy ubiór, aby zaprezentować „kultowy zielony fartuch”. ogłoszenie Wtorek.

Począwszy od 12 maja, baristowie w północnoamerykańskim sklepie firmy będą musieli nosić solidne czarne koszule pod fartuchem, koncentrując się na uproszczonych opcjach kolorów, aby kultowe zielone fartuch świeciły i poczuć się znajomymi z klientami ” – powiedziała firma w komunikacie prasowym. Pracownicy muszą nosić khaki, czarne lub niebieskie dna.

Wcześniej baristowie mogliby nosić koszule dowolnego koloru pod fartuchem, z dnem, kapeluszem, obuwiem i odzieżą wierzchnią jest czarna, szary, granatowa, brązowa, khaki lub biała.

Starbucks tworzy również linię koszulek z marką firmy. Barista otrzymuje dwa bezpłatne.

Firma powiedziała: „Aktualizacja twojego ubioru zapewni bardziej spójne wrażenia z kawiarni, które przynosi prostsze i wyraźniejsze wskazówki dla partnera. Oznacza to skupienie się na tym, co najważniejsze, tworzeniu wspaniałych napojów i zachęcaniu do kontaktów z klientami”.

Wiadomość jest częścią planu CEO Starbucks, Briana Nicole, aby „wrócić do Starbucks”. Jego pierwszy list Do firmy. Od czasu rozpoczęcia jego kadencji we wrześniu Starbucks powrócił do odręcznej nazwy kubka, wdrażając wygodne krzesła, aby zachęcić klientów do pozostania w sklepie dłużej i ograniczając niestandardowe pozycje menu.

Zmiany te pojawiają się w krytycznym momencie. Raport o przychodach w pierwszym kwartale Starbuck dla sprzedaży 2025 pokazuje w porównywalnych sklepach w USA, spadł o 4% rok do roku.

Jednak nie wszyscy uważają, że zmiany garderoby są dobre dla firmy. Workers Union, związek reprezentujący pracowników Starbucks, powiedział w oświadczeniu, że firma powinna zamiast tego skupić się na spotkaniach przy stole negocjacyjnym.

Jasmine Lelli, barista i agent negocjacyjny Unii, powiedziała zamiast rozwiązywać problemy zebrane na przestrzeni lat, Starbucks koncentruje się na czasie i pieniądzach, aby egzekwować „specyficzną wizję kulturową budowy baristy, prawdziwe, kompleksowe trzecie miejsce, w którym pracownicy i klienci mogą czuć, że należą”.

„Najważniejszym priorytetem Starbucks jest sfinalizowanie uczciwej umowy z Union Barista, więc jeśli potrzebne są personel, czas i wsparcie, będą musieli pracować” – powiedziała Leli, dodając, że pracownicy poprosili, aby członkowie nie wprowadzili zmian w kodeksach ubioru w swoich sklepach, dopóki negocjacje nie skończą.

„Czas, aby Brian Nicole dołączył do procesu negocjacji i usłyszała od nas z pierwszej ręki o tym, czego potrzebują nasi partnerzy Starbucks, aby odnieść sukces” – powiedziała.

Source link