Z tą historią

Chiński producent samochodów BYDStać się-2,35%) Składam się na akcelerator w trwającym wyścigu z Teslą Elon Musk (TSLA-4,65%) I inni, którzy sprawiają, że inteligentne samochody są bardziej przystępne.

Firma ogłosiła, że ​​funkcje „Boga oka”, w tym takie funkcje, jak zdalne parkowanie za pośrednictwem smartfonów i samozachowawcze na drodze, będą dostępne bezpłatnie we wszystkich pojazdach BYD, w tym pojazdach budżetowych. Ogłoszenie pokazuje, że akcje BYD wzrosły o 4%, podczas gdy Tesla zatoniono 2%.

Funkcja BYD „God’s Eye” została wydana po raz pierwszy w 2023 roku, ale była dostępna tylko w bardziej wyrafinowanych modelach.

Wang Chaunfu, założyciel i prezes BYD, przedstawił ten ruch jako sposób na publiczne wykorzystanie technologii bezpieczeństwa jazdy.

„Rozpoczynamy epokę, w której autonomiczna jazda odbywa się dla wszystkich” – powiedział założyciel Chuanghu na imprezie transmisji na żywo w głównej siedzibie Shenzhen w poniedziałek. Na przykład bardzo popularny hatchback Seagull Hatchback sprzedaje sprzedawców za mniej niż 10 000 USD i obejmuje Boskie cechy oka.

Eksperci przewidzieli, że dostępność mas obali rynkowi, ale nie powinno to być zaskoczeniem.

„Oznacza to ciągłą utowarowienie ADAS (zaawansowany system pomocy kierowcy). „Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy zaangażowani w świadczenie wielu usług naszym klientom” – powiedział Teymour Bourial, partner założyciel konsultanta ds. Sustainability Exopeak. „To było tylko kwestia czasu, zanim to się stało, biorąc pod uwagę, jak niedrogie stały się technologia”.

Bourial dodał, że wdrażanie BYD może popchnąć Teslę, aby przemyśleć jej w pełni autonomiczny model jazdy (FSD). „Konsumentom trudno będzie uzasadnić płacenie dodatkowych opłat za usługi oferowane przez ich konkurentów za darmo” – powiedział Bourial.

Nadal, Przewidował, że w najbliższym czasie nie wpłynie to na USA i Europę. „Chińscy producenci samochodów nadal reprezentują stosunkowo niewielkie udziały w rynku i mogą stawić czoła wyzwaniom w zakresie ekspansji w obliczu protekcjonistycznego wzrostu” – powiedział.

Jason Castriota, CEO firmy Automotive Design Castriota Design, nie był zaskoczony tym ruchem, ale przewidział, że zszokuje to segment.

„To wysyła fale uderzeniowe przez rynek, ale ważne jest, aby uznać, że jest to inne na każdym rynku” – dodała Castoriota, że ​​Tesla w tym momencie nie boi się zbytnio.

„Mimo że straciliśmy masę rynku, Tesla nadal posiada prawie 50% całej sprzedaży EV w USA” – powiedział.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj