w tej historii
Dzwonek Taco (Mniam+0,96%) chce konkurować z gigantami fast foodów, takimi jak McDonald’s (MCD+0,15%) i Wendy (Wen+1,45%) dodał nową pozycję menu, „Nuggetsy z kurczaka”.
Od 19 grudnia sieć będzie serwować panierowane nuggetsy z kurczaka z chrupiącymi chipsami tortilla, co stanowi „wyjątkową odmianę” klasycznego fast foodu. „W świecie, w którym rządzi apetyt na kurczaka, nadszedł czas, aby pokazać światu, jak Taco Bell dostarcza nuggetsy z kurczaka” – powiedział Taylor Montgomery, dyrektor ds. marketingu Taco Bell. oświadczenie we wtorek.
Wprowadzony na rynek po udanych pilotażach w Minneapolis i Houston, nowy produkt będzie dostępny w zamówieniach po 5 lub 10 sztuk, wraz z sosami i opcjami dań łączonych. Ceny wahają się od 4 do 10,50 dolarów.
Wejście Taco Bell na rynek kurczaków następuje w momencie, gdy konsumenci coraz częściej wybierają kurczaka. zdrowsze odżywianie Czerwone mięso często zastępuje się kurczakiem. Ta decyzja Opłacalność drobiuZwłaszcza, że ceny stale rosną, a konsumenci stają się coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o wydatki uznaniowe. Sieć podała, że planuje wykorzystać całe białe mięso kurczaka w kawałkach wielkości kęsa.
Dzięki nowemu produktowi Taco Bell pragnie zdobyć wyjątkową pozycję na wysoce konkurencyjnym rynku nuggetów z kurczaka, który od dawna jest zdominowany przez takie sieci jak McDonald’s i Burger King.QSR+0,52%), Chick-fil-A, Wendy’s. Premiera oznacza powrót do kurczaka w przypadku Taco Bell, która w 2017 roku oferowała coś podobnego w postaci ograniczonych czasowo „Naked Chicken Strips”.
Na początku listopada Taco Bell również Zbiór ulubieńców fanów Wraz z wprowadzeniem menu Decades, nostalgicznego asortymentu z każdej epoki w historii sieci, która rozpoczęła się w 1962 roku, ówczesny dyrektor generalny Sean Tresvant powiedział, że decyzja została podjęta na podstawie głosowania klientów za pośrednictwem aplikacji Taco Bell.